השוק

דובי פרנסס מאושר: זה ההישג הענק של כוכב הכרישים

גרופ 11 של פרנסס הגיעה אל המקום ה-3 בדירוג ביצועי ההון סיכון העולמי של HEC Paris ושל DowJones ואיש העסקים כתב על כך: "שמח לבשר ש Group 11 דורגה ע״י דאו ג’ונס וHEC Paris במקום #3 בעולם מתוך 415 קרנות הון סיכון שנבחנו על ידי החוקרים"
מערכת ice | 
דובי פרנסס (צילום vecteezy, יחצ)
גרופ 11, של איש העסקים והכריש מקשת 12 דובי פרנסס, הכריזה כי הגיעה אל המקום ה-3 בדירוג ביצועי ההון סיכון העולמי של HEC Paris ושל DowJones. המחקר, שנערך על ידי פרופסור אוליבר גוטשלג, העריך את הביצועים של 415 חברות PE ו-766 קרנות גלובליות, וקבע כי גרופ 11 הניבה באופן עקבי תשואות יוצאות דופן, וביססה את מעמדה כחברת ההון סיכון השלישית בעלת הביצועים הגבוהים ביותר בתעשייה.
דירוג ביצועי ההון סיכון HEC Paris ו-DowJones מזהה את החברות שהניבו את הביצועים הטובים ביותר עבור המשקיעים שלהן וגייסו במצטבר יותר מ-100 מיליון דולר בהשוואה לכל קרנות ההון סיכון האחרות שגויסו בין 2009 ל-2018. הדירוג מבוסס על ניתוח מקיף של נתונים על ביצועי קרנות PE מקורם מ-Preqin וישיר מחברות PE, תוך שימוש במתודולוגיה ייחודית שהגה פרופסור אוליבר גוטשלג.

פרופסור גוטשלג הצהיר: "במונחים של גודל ובציר, הניתוח מראה פיצול בולט בראש הדירוג. הנתונים המפתיעים הללו מראים שחברות הון סיכון חדשות אלו מספקות את התשואות הגדולות ביותר, ואחריהן קבוצה של בעלי תפקידים כוכבים שצמחו בשנת גודל לאורך השנים, תוך ביצועים טובים יותר מהסיכון הממוצע".
המחקר האחרון מדגיש את הביצועים של גרופ 11, במיוחד בהשוואה לחברות אחרות. הכרה זו משמשת עדות לחוזקה של תזת ההשקעות של המשרד, ניהול תיקים קפדני, יצירת ערך ומחויבות בלתי מעורערת לספק ערך למשקיעים. ההצלחה העקבית של Group 11 ביצירת תשואות חזקות מחזקת עוד יותר את מעמדה כשותף מהימן עבור יזמים המחפשים הון והכוונה אסטרטגית וחברת הון סיכון מובילה למשקיעים המחפשים תשואות יוצאות דופן.
פרננס כתב על כך: "שמח לבשר ש Group 11 דורגה ע״י דאו ג’ונס וHEC Paris במקום #3 בעולם מתוך 415 קרנות הון סיכון שנבחנו על ידי החוקרים. אני מצרף בתגובות לינק למחקר המלא לאלו מכם שמעוניינים לקרוא. מה שבאמת מגניב לראות זה שברשימת הטופ 20 יש שתי קרנות עם זיקה ישראלית ברורה - גרופ 11 במקום 3 וגלילות קפיטל במקום ה5. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה