טלוויזיה

דני קושמרו חוטף בחזרה: "כדאי לעדכן את דף המסרים"

אחרי שהמגיש דני קושמרו אמר במהדורת שישי של חדשות 12: "איפה האחריות שלך, אדוני השר אמסלם, אמירה מגעילה על לוחם בצה"ל, טייס קרב, אודי אורי שכמעט איבד את העין שלו", השר השיב: "בזמננו לא היו ממוזגים וה"מאמות" לא הכינו לנו חביתות ירק במועדון היוקרתי, אכלנו בעיקר לוף וגולש בקופסאות שימורים"
מערכת ice |  1
דני קושמרו (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
אחרי שהאמירה של דודי אמסלם הביאה עליו ביקורת חריפה לאחר נאום "הצפונבון שקיבל שריטה בעין" נגד אחד המפגינים שנפגע בעינו, כאשר מגיש 'אולפן שישי' יצא נגדו בחריפות בשידור חי בקשת 12, כעת הוא עונה בחזרה.
השר אמסלם השיב במסר נוקב: "מר חלוץ ומר קושמרו היקרים, סתם לידיעתכם, עשיתי מגיל 18 בסדיר ועד גיל 40 במילואים שרות כמפקד טנק בכל הגזרות- מסיני ועד לבנון, השתתפתי ברוב המבצעים וביצעתי 35 ימי מילואים בט"ש ועוד 14 ימי אימונים בכל שנה, והטנקים בזמננו לא היו ממוזגים וה"מאמות" לא הכינו לנו חביתות ירק במועדון היוקרתי, אכלנו בעיקר לוף וגולש בקופסאות שימורים. אנא מכם, כדאי לעדכן את דף המסרים...".
 
כזכור, המגיש דני קושמרו אמר במהדורה: "איפה האחריות שלך, אדוני השר אמסלם, אמירה מגעילה על לוחם בצה"ל, טייס קרב, אודי אורי שכמעט איבד את העין שלו. לקרוא לו צפונבון שקיבל שריטה בעין? אתה לא מתבייש? כמה מילואים אתה עשית בחיים שלך?".
רק לפני חודש, המגיש היה בעין הסערה, כאשר לא מעט צופים תהו אז מה מגיש חדשות 12 דני קושמרו חושב באמת על מצעד הגאווה? כאשר ברשתות החברתיות מסתובבת הקלטה לכאורה שמוציאה אותו באור לא כל כך מחמיא, כאשר נשמע שהוא קצת חסר סבלנות לגבי המצעד.
הכל החל כאשר קושמרו אמר לצופים בבית ב'אולפן שישי': "אנחנו יוצאים להפסקה של דקה וחוזרים עם הסקר המלא וגם עם האיש שזכה 14 פעמים בפרס הראשון בלוטו". לכאורה, השיגה גולשת בטוויטר מה נאמר כשהמיקרופון שלו נשאר פתוח.
 
לאחר כמה שניות של דממה, בזמן תחילת הפרסומות, דיברו קושמרו והקונטרול של חדשות 12 על המשך הליינאפ לאחר החזרה מהפסקת הפרסומות ואז הוא נשמע אומר: "רגע, מה בן? מה כספית? יריב לוין ונגמר ומה קורה? ואז".

ולסיום קיבל תשובה שידברו על מצעד הגאווה שנערך בשישי והוא אמר בכעס: "עזוב מצעד הגאווה כבר, די, אין לנו זמן" ולאחר כמה שניות השידור התחדש וקושמרו הפנה את שאלתו לירון אברהם שהציג את סקר המנדטים החדש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אמסלם
    חיים 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכונת הרעל שמרחיקה את הגעין השפוי של הליכוד.אידיוט.
    סגור