טלוויזיה

נועה קירל בדרך לטלוויזיה: זו התוכנית שתנחה ברשת 13

ברשת 13 יכולים לשמוח על הליהוק המרשים: נועה קירל תצטרף לפורמט הריאליטי החדש שיתחיל בשלבי הפקה ראשוניים עם סיומה של עונת "האח הגדול"
שירה יום טוב | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
הזמרת והיוצרת נועה קירל תנחה את התכנית סטאר אקדמי, פורמט הריאליטי המוזיקלי המצליח בעולם, שישודר בהמשך השנה ברשת 13. מדובר בהישג מרשים לשני הצדדים - ברשת 13 נאבקים בחודשים האחרונים על נתוני הרייטינג, וליהוק של הכוכבת הבלתי מעורערת של התקופה לחלוטין יכול להיות קלף מנצח עבורם. קילר לעומת זאת בתפקיד ההנחיה הראשון שלה מסמנת עוד "וי" בקריירה המפוארת.
התוכנית תעסוק במוסיקאים צעירים, שיכנסו למשך מספר שבועות למתחם אקדמיה סגור, שם יצולמו 24 שעות ביממה ויעברו תכנית אימונים מקצועית ואינטנסיבית. פעם בשבוע ידרשו המתמודדים להתחרות אחד בשני בשידור חי, עד לגמר הגדול בו ייבחר הזוכה הגדול/ה של סטאר אקדמי ישראל. סטאר אקדמי, שנחשבת לתכנית הריאליטי המוזיקלי המצליחה בעולם משודרת כיום ביותר מ-30 מדינות ביניהן צרפת, קנדה, אנגליה, ספרד ועוד. 
קירל החלה את הקריירה המוזיקלית שלה בשנת 2015, ולמרות גילה הצעיר הגיעה תוך מספר שנים למעמד כוכבת על בישראל. לאחרונה ייצגה את ישראל בתחרות האירוויזיון עם השיר Unicorn, שהגיע למקום השלישי בתחרות וזכה לאהדה רבה בקרב הקהל בכל העולם. קירל גם מחזיקה בשיא הזכיות בפרס המוזיקה של MTV אירופה למופע הישראלי הטוב ביותר, לאחר שזכתה בו חמש פעמים ברציפות בין השנים 2017–2022. בתחילת השבוע הכריזה קירל על מופע ענק בפארק הירקון ותוך שעות בודדות נמכרו כל הכרטיסים.
כמו כוכבים בינלאומיים רבים קירל חתומה בלייבל המוזיקה הבינלאומי אטלנטיק רקורדס, השייך לחברת וורנר מיוזיק שמרבית מניותיה מוחזקות ע''י אקסס השייכת ללן בלווטניק, בעל השליטה ברשת 13.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה