טלוויזיה

גיא זוארץ נאנק מכאבים: "כמו סכין בשריר, יעל סחבה אותי"

זוארץ כתב בסטורי שלו כהסבר לפציעה שחייבה אותו לנוע עם קביים: "כמו סכין בשריר התאומים, כנראה קרע, יעלי סחבה אותי על הגב הביתה", עוד כתב בסטורי נוסף: "האהובים שלי ישר התקבצו סביבי ופתחנו במשחק של UNO שהמשיך משם לארץ עיר".
מערכת ice |  5
גיא זוארץ (צילום מיכאל טומרקין)
צופי האח הגדול הופתעו מאוד אמש (שבת), כאשר פתחו את שידורי ערוץ 13 וגילו מיד עם תחילת משדר ההדחה הראשון של התכנית כי המנחה גיא זוארץ נעזר בקביים. המגיש קיבל בסוף השבוע את הבשורה הקשה כי בזמן השידור ייאלץ לשבת או להסתייע בקביים, זאת לאחר שאובחן כסובל מקרע בשריר.
זוארץ כתב בסטורי שלו: "כמו סכין בשריר התאומים, כנראה קרע, יעלי סחבה אותי על הגב הביתה", עוד כתב בסטורי נוסף: "האהובים שלי ישר התקבצו סביבי ופתחנו במשחק של UNO שהמשיך משם לארץ עיר".
 

לאחר מכן הוא עדכן על הטיפול שקיבל:"בבוקר הגיע אוסקר לנסות להכשיר אותי לתכנית בערב, חישמל אותי יופי יופי. וליה שלי כל הזמן מחזיקה לי יד ושואלת 'אבא אתה בסדר? לא כואב?", חיים שלי. ואז חבשנו ותראו איך היא מחזיקה לי את היד, זה נורא מרגש אותי"
לאחר מכן פנה בסטורי נוסף ואמר: "בוקר טוב, שבוע טוב, רוצה להגיד לכם תודה על כל הברכות האיחולים ומה שאיחלתם לי שאתחזק ושאוהבים איתי. יש  משדר הדחה היום דרמטי, מקווה שאוכל לרוץ ולקפץ".
אבל איך זה בכלל קרה לו? בפוסט שהעלה לאינסטגרם שלן, זוארץ סיפר על אירוע חריג שגרם לו לפציעה הלא פשוטה שתשבית אותו בתקופה הקרובה: "אתמול הייתה מסיבת סיום בחוג כדורסל של אורי. הזמינו למשחק הורים- ילדים, כולי התרגשתי, התלהבתי".
 
זוארץ שהשתתף במשחק הסביר: "רצתי כמו ילד נהניתי לאללה אפילו הספקתי לקלוע כמה סלים (מי שמכיר אותי יודע ששיחקתי עד הצבא בהפועל גבעתיים ונשבע שהייתי טוב) עד שפתאום שמעתי 'פלאק'".
 
לסיום סיפר: "הייתי בטוח שמישהו זרק על כדור גומי או משהו..עד שהבנתי שאכלתי אותה וקרעתי את השריר. זהו. אבל אל תדאגו אני לא אפקיר את האח והנה אני, מחכה לכם בשידור החי מיד אחרי החדשות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא מבין מה מצאו בו.
    אילן 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני לא יכול לראות אותו בשום תוכנית הוא "מעצבן"
    סגור
  • 2.
    האח הטמבל
    אני מהצפון 06/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיק להגיש תוכנית של תועבה ופריצות תכנית של הרס בתים.אז אל תתפלא מה קורה לך
    סגור
  • לא רק האח "דביל" גם המגישים (ל"ת)
    אילן 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    גיא
    אביעד 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה יהיה עם הטמבל הזה כל יום כתבה בלוף והוא צוחק כל הדרך לבנק
    סגור
  • גיא זוארץ ואשתו
    דירי 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וחוץ מזה כל יומיים... כתבות על הזוג הזה !! די כמה אפשר?????
    סגור