טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים על המסכים: נחשף התאריך לפרק הבכורה

עכשיו זה סופי: שבוע הבא ביום שלישי, פצצת הרייטינג של קשת 12 חוזרת למסכים עם שמות מעניינים כמו דידי הררי, עופר שכטר, ברק שמיר, הכרישה יסמין לוקאץ', הזמרת נרקיס ועוד
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים (צילום מסך קשת 12)
פצצת הרייטינג של קשת 12 חוזרת לעונתה השנייה בפורמט החדש, עם שלל ידוענים מסקרנים שינסו את כוחם על במת הריקודים מול הצופים, והתוכנית הראשונה קרובה מתמיד.
לאחר חרושת שמועות, עתה אפשר לחשוף כי התוכנית החדשה של העונה השנייה תעלה כבר בשבוע הבא בתאריך 30.5 בפרק בכורה.
הידוענים שיתחרו הפעם על תואר הרקדן הטוב ביותר הם: עדי חבשוש, קובי מימון, גאיה באר ג'ורביץ, נסרין קדרי, דנה גרוצקי, עופר שכטר, קים אור אזולאי, ניבר מדר, אלה לי להב, ברק שמיר, דידי הררי, יוגב מלכה, לי בירן, דורון בן דוד, יסמין לוקאץ', נרקיס, שי גל ואורלי לוי אבקסיס.

"רוקדים עם כוכבים" שודרה לראשונה בשנים 2005-2012, ובשנה שעברה חזרה בגרסה חדשה. את עונתה בשנה שעברה בקשת 12 סיימה בהצלחה כתוכנית הנצפית בטלוויזיה בשנת 2022, וכתוכנית הראליטי הכי נצפית בשנתיים האחרונות. ממוצע העונה בטבלאות הרייטינג עמד על 20.8%.
עד כמה התוכנית חזקה? מבין 10 המשדרים הנצפים ביותר בישראל לשנת 2022, גמר התוכנית מתייצב במקום העשירי לצד גמר המונדיאל שגרף 35.5%, וקרוב לסיקור של הפיגוע בדיזינגוף שעמד על 24.6%. גמר הריאליטי רשם 24.5%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה