טלוויזיה

מני אסייג מאיים: "יש לך שעה או שאתבע לך את הצורה"

פעיל השמאל קוסטה בלאק טען בצורה מרומזת שיוצר 'שנות ה-80' מני אסייג תמך במחאה של משה מירון נגד נפתלי בנט בטקס יום הזיכרון בשנה שעברה, אסייג הגיב: "יש לך שעה להוכיח שהציוץ שלי מלפני שנה התייחס למשה מירון, אם לא אני פשוט תובע לך את הצורה, ואת כל אלה ששיתפו"
מערכת ice |  2
מני אסייג (צילום מסך עכשיו 14)
סערה חדשה ברשת. יוצר 'שנות ה-80' מני אסייג, שכתב את הסדרה עם אחיו שלום אסייג, שעתיד להשיא משואה בטקס יום העצמאות הקרוב בהר הרצל, יצא באופן גלוי באיום תביעה נגד פעיל השמאל קוסטה בלאק, שטען שאסייג תמך בשנה שעברה במחאות בזמן נאומו של ראש הממשלה דאז, נפתלי בנט, במהלך טקס יום הזיכרון.
בלאק העלה ציוץ כריטוויט למה שכתב אסייג הבוקר בנוגע לאיומים למחאה בטקסים הרשמיים של יום הזיכרון ויום העצמאות ("מי שהורס ומבזה ימי זכרון וטקסים לאומיים הוא לא פטריוט ולא ציוני ולא אזרח הגון ולא אוהב המדינה: הוא בסה״כ אנרכיסט ועבריין שאוהב רק את עצמו! ויש פה יותר מדי כאלה, ביניהם גם טייסי אל על. מכין את האצבע לחסימות"), תוך שיתוף של ציוץ של אסייג משנה שעברה, אותו ייחס למחאה הרועשת בזמן נאומו של בנט ובו היה כתוב כך: "מסקנה: גם כותב הנאומים הכי מוכשר וחד בעולם לא יכול להסתיר את האמת ולדכא רגשות בוערים".
כמו כן, בלאק כתב כך: "זו התגובה שכתב מני אסייג בשנה שעברה כשפעיל הליכוד משה מירון ביזה את טקס יום הזיכרון וגידף את ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט. מני אחי היקר, רואים לך".
 
אסייג צייץ מחדש את דבריו של בלאק ושיגר לעברו איום חד וברור תוך שהוא גם מתייג אותו כדי לוודא שהמסר יועבר: "תשמע קוסטה, אתה מעלה דברים בלי סימוכין ובלי תימוכין וכבר עשרות רבות משתפים את זה וכמובן מגדפים ומטנפים. אני נותן לך שעה להוכיח שהציוץ שלי מלפני שנה התייחס למשה מירון, שמעולם לא תמכתי בהפרעה שלו ביום הזכרון. אם לא אני פשוט תובע לך את הצורה, ואת כל אלה ששיתפו. כנראה שיש לך מממנים כפי שאני יודע, ואני יודע המון, אז כדאי שתעדכן אותם".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מני שחרר מהם. הם יחפשו אותך 50 שנה אחורה .הם מאפיה
    דודי א 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאום ימצאו תמונה שמשכת לילדה בכיתה את הקוקו מלפני 50 שנה. או שנתת מחמאה לאחת הבנות בסט.. תראה מה עשו לאיבגי. למרות שלא אנס נתן מחמאה או ליטוף ונעלם.. אל תיפול . תעביר דף
    סגור
  • 1.
    מני המלך
    אורן 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מני העם איתך. חג שמח לכל עם ישראל
    סגור