קריירה ולימודים

שלום אסייג בהישג מרשים: ישיא משואה בטקס יום העצמאות

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-75 למדינת ישראל, הודיעה ליוצר שלום אסייג כי בחרה בו מקרב מומלצי הוועדה הציבורית המייעצת, להדליק משואה בהר הרצל בטקס יום העצמאות
מערכת ice |  2
שלום אסייג (צילום אינטסגרם shalomasyag@)
שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, הממונה על אירועי שנת ה-75 למדינת ישראל, הודיעה היום (ראשון) ליוצר שלום אסייג כי בחרה בו מקרב מומלצי הוועדה הציבורית המייעצת להשיא משואה בהר הרצל ביום העצמאות.
זוכה פרס האקדמיה לטלוויזיה, שלום אסייג, היה מראשוני הסטנדאפיסטים שהופיעו בערוץ 2 בראשית דרכו. מאז, היה לשחקן קולנוע וטלוויזיה, מפיק, תסריטאי, עורך, מנחה ויוצר טלוויזיה מוביל. בכל שנותיו על הבמה ועל המסך לא התרחק אסייג ממורשת משפחתו ומעיירת הולדתו טירת הכרמל, אליה עלתה משפחתו ממרוקו. הוא בחר להשתמש באומנות כדי להשמיע את סיפורה של משפחתו ושל קהילתו – מתוך תחושה עמוקה של אהבה, שייכות וחמלה, ועורר הזדהות בקרב משפחות עולים מכל תפוצות העם.
השרה מירי רגב מסרה בעקבות ההחלטה להעניק לשלום אסייג, הקומיקאי האהוב והוותיק, את הזכות להשיא משואה בטקס המשואות בהר הרצל ביום העצמאות ה-75 של מדינת ישראל: "שלום אסייג מצחיק ומרגש את החברה הישראלית כבר שנים רבות, ומלמד אותנו שהסיפור הישראלי שלם רק כשהוא מורכב מסיפוריהם של כל גווני החברה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לדעתי לממוקה מגיע יותר (ל"ת)
    אוסקר 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אכלו לי שתו לי במיטבו (ל"ת)
    איאיאי 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור