טלוויזיה

עיתונאית חדשות 13 הותקפה באלימות: "שילוו אותך ככה ללוויה"

עם קריאות "הביתה, אל-ג'זירה, אתם האויב". הצוות של חדשות 13 הותקף לטענתם באלימות בהפגנה, עד ששוטרי יס"מ חילצו את כתבת מהדורת השבת שספגה בעיטה מאחד המפגינים על פי מה שהיא טוענת
מערכת ice |  3
חדשות 13 (צילום מסך)
הסיקור של חדשות 13 הערב (מהשבת) מההפגנה של תומכי הליכוד בעד הרפורמה לתיקון מערכת המשפט, הסתיים בצורה קשה, כאשר המוחים קראו לעבר כתבת השטח לירון שמם קריאות גנאי וקללות ואיחלו לה לדבריה מוות.
השוטרים חסמו אותם ותומכי הליכוד קראו: "שילוו אותך ככה להלוויה", "הביתה, אל-ג'זירה, אתם האויב". הצוות של חדשות 13 הותקף לטענתם באלימות בהפגנה, עד ששוטרי יס"מ חילצו את כתבת מהדורת השבת שספגה בעיטה מאחד המפגינים על פי מה שהיא טוענת.
 
עוד קודם, שוטרי מרחב מנשה פעלו במשך שעות על מנת לאבטח את המפגינים שקיימו תהלוכה מקיסריה ועד לאור עקיבא ולשמור על הסדר הציבורי במקום. בתוך כך, במהלך ההפגנה שהתקיימה באור עקיבא בתום התהלוכה החלו מפגינים משני הצדדים להתעמת והשוטרים עצרו 10 מפגינים בגין הפרת הסדר הציבורי והפרעה לשוטר.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה אך לא תתיר אלימות, ונדליזם או השחתת רכוש. בהתאם לממצאי החקירה וחומרת העבירות, בכוונת המשטרה לבחון הבאת החשודים לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך מעצרם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    נהדר. אלימות לא רק בשמאל. תתחילו להכיר את האלימים מצד י (ל"ת)
    דניאל 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ערוץ 13
    דליה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשתקפו ביום חמישי את הכתבת של ערוץ 14 אף אחד לא הגיב לכם מותר הכל אכן ערוץ 11 ערוץ 12 ערוץ 13 הם ערוצי אל גזריה
    סגור
  • מצטער מותק (ל"ת)
    אין לך מוח 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור