טלוויזיה

חדשות 13 מתקשה למצוא מחליף לאילה חסון? "לוקחים את הזמן"

מנכ"ל חדשות 13 אבירם אלעד, הסביר לכתבים: "״לוקחים את הזמן לאייש את הרצועות, גם במסגרת רשת וגם במסגרת חברת החדשות, כדי שזה יהיה בחירה נכונה גם מבחינה עיתונאית", ומה דעתו על השתתפות בהפגנות?
מערכת ice |  2
אילה חסון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
התשובה של חדשות 13 לעזיבה של אילה איילה חסון מבוששת להגיע? בצל הקמפיין החדש של הערוץ 'עיתונות חופשית', אבירם אלעד מנכ״ל חדשות 13 ערך היום (ראשון) שיחת מוטיבציה לכתבים שבה בין היתר עלתה סוגיית מינוי למשבצות שנותרו ריקות אחרי העזיבה של שרון גל ואילה חסון שעזבו לערוץ 14 וכאן 11 בהתאמה.
אלעד הסביר: ״לוקחים את הזמן לאייש את הרצועות, גם במסגרת רשת וגם במסגרת חברת החדשות, כדי שזה יהיה בחירה נכונה גם מבחינה עיתונאית". בנושא השתתפות הכתבים בהפגנות נגד השינויים במערכת המשפט עלה גם כן, ועליו אמר אלעד: ״שכל אחד יעשה את השיקולים שלו, אני אישית לא הולך״.

אחרי שהמגישה הוותיקה בחרה לעזוב לתאגיד השידור הציבורי, אחרי שצלח המשא ומתן עם כאן 11 לגבי מעבר וכבר הגישה בהצלחה ארבע תכניות עד כה, כעת בערוץ הקודם שלה מחפשים פתרונות להגשת שתי התכניות שלה - המטה המרכזי במוצאי שבת והמהדורה בשישי. ויש שם שכבר ניסו להביא מחדשות 12, אך גיא פלג סירב.
 
לעת עתה, הוחלט כי המחליף הזמני שלה במטה המרכזי הוא ספי עובדיה באופן קבוע, זאת על אף הרייטינג הנמוך שהשיג בשבוע הראשון שלו וכך היה גם במוצ"ש), בינתיים מי שבתחילה הוחלט שתגיש את מהדורת שישי הקרוב היא זוגתו, ליאור קינן, כפי שפרסמנו לראשונה ב-ice. אבל בצל הפיגוע הוחלט על חילוף של הרגע האחרון והילה קורח קיבלה את הקרדיט.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רואה אותכם (ל"ת)
    שושי אני רק 14444 לו 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה הקשר של ערוץ 13 לעיתונות? כעת "משניקיתם את האורוות"
    שי 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מכל דעה חופשית שלא מתיישרת עם האג'נדה הבולשביקית (שהציבור מימן משום מה מכיסו) הייתם אמורים לעלות על הגל, לא? במקום זאת, אל מנאר 13 מתדרדר ברייטינג אף מהר מאל ג'זירה 12...
    סגור