מינויים

הוט יוצרת סדרה חדשה ומסקרנת במיוחד: מי לוהקו לתפקידים מרכזיים?

ישראל אטיאס,  לוהק לדרמה החדשה של חברת HOT ״שלומי 6״ ויגלם את דמותו של אילן בן שטרית - קומבינטור ססגוני ובנו של מאפיונר כלוא שירד מגדולתו, כשאת אחוזתו תגלם גל מלכה
מערכת ice | 
הוט (צילום Magma Images)
ישראל אטיאס, השחקן האהוב והדוגמן הישראלי, שזכור לכולנו בעיקר מתפקידיו בסדרות פצועים בראש, זגורי אימפריה, שבאבניקים ואנחנו במפה, לוהק לדרמה החדשה של חברת HOT ״שלומי 6״ ויגלם את דמותו של אילן בן שטרית - קומבינטור ססגוני ובנו של מאפיונר כלוא שירד מגדולתו.
רצונו של אילן בן שטרית להפוך לשחקן משמעותי בעולם הפשע, מוביל אותו לצד אחותו הקטנה, אותה מגלמת גל מלכה, מי שמככבת בימים אלו בסדרה גוף שלישי בקשת 12, וכמו כן כיכבה בסדרה המצליחה המפקדת בכאן 11, לחנוך חבורת צעירים לתוך העולם הדיגיטלי של הסחר בסמים. 
הסיפור של הסדרה שלומי 6 מגוללת את סיפורם של שני בני דודים בני 17 שחולמים לשחק ביחד במועדון הכדורגל היוקרתי של פריז סן ז׳רמן, בו מככבים בין היתר ליאו מסי וקיליאן אמבפה, מסתבכים עם ארגון פשע אלים שפועל בעסקי הכדורגל והסחר בשחקנים. בניסיון להציל את חלומם המשותף, יוצאים השניים למסע עקוב מדם במקום בו עולם הכדורגל ועולם הפשע נפגשים. יוצר: חן מכלוף. הפקה: נאווי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה