טלוויזיה

כבוד ענק לישראל: סדרה של הוט נכנסה לרשימה יוקרתית של הוליווד

השנה מוקרנים בפסטיבל ברלין מעל 400 סרטים וסדרות, ״בוגד״ זכתה לפרמיירה חגיגית במסגרת הבחירה הרשמית של הפסטיבל, הכוללת 25 סדרות מובילות מהעולם
מערכת ice | 
צילום אביב חופי, HOT
Variety העיתון הנפוץ ביותר בהוליווד, בחר את 7 הסדרות שאסור להחמיץ השנה בפסטיבל ברלין, בהן ״בוגד״ של רון לשם ועמית כהן. השנה מוקרנים בפסטיבל מעל 400 סרטים וסדרות, ״בוגד״ זכתה לפרמיירה חגיגית במסגרת הבחירה הרשמית של הפסטיבל, הכוללת 25 סדרות מובילות מהעולם. ״בוגד״ בכיכובם של ליאור אשכנזי, עוז זהבי וניב סולטן, הייתה הדרמה הנצפית ביותר של HOT בשנת 2022.
הסדרה, הכוללת 8 פרקים, עוקבת אחר סיפור היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי. בטיסה מתל אביב להודו, המטוס נעלם מהאוויר והפתרון לתעלומה מסתתר בין זהויות 225 הנוסעים, הכוללים בין היתר את אשתו וילדיו של איש שטח בכיר בשב"כ אותו מגלם ליאור אשכנזי. "בוגד" היא סדרה על כוחה ההרסני של האשמה בבגידה בערכיות הישראלית, ועל מעגל האלימות האינסופי שאנחנו כלואים בו.
מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין HOT לחברת ההפקה וההפצה הבינלאומית WESTEND MEDIA ("ימים נוראים", "שעת נעילה") בבעלות שרון הראל ומאיה אמסלם, שהפיקו את הסדרה יחד עם ״טדי הפקות״. במהלך האירוע ההשקה בישראל, שהתקיים במוזיאון תל אביב, בהשתתפות מנכ״לית HOT טל גרנות גולדשטיין, ראש חברת טדי הפקות טמירה ירדני, המפיקה והבעלים של WEST END MEDIA שרון הראל, איש העסקים אייל ולדמן והשחקנים, הוקרן לראשונה פרק הבכורה של הסדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה