טלוויזיה

אברם גרנט מסתבך עם חיים אתגר? "החברים התעלמו והשתיקו, בושה"

שנה עברה מאז שמאמן הכדורגל אברם גרנט הסתבך בעקבות תחקיר של חיים אתגר בתכנית "חשיפה" בקשת 12, אבל לא נרשמו מאז התפתחויות של ממש והסיפור לא תפס כותרות. אתגר מאשים: "התחקיר תפס כותרות ברחבי העולם, ובארץ? רוב מדורי הספורט, עיתונאים מוסריים ופרשנים התעלמו. לגרנט חברים רבים שהתעלמו והשתיקו"
מערכת ice |  1
חיים אתגר ואברהם גרנט (צילום יח"צ קשת 12 ואורן נחשון, פלאש 90)
כמעט שנה חלפה מאז שמחוז ירקון במשטרת ישראל הודיע כי תלונה הוגשה נגד מאמן הכדורגל אברם גרנט בעקבות תחקירו של חיים אתגר בתכנית חשיפה ששודר בתחילת השבוע בקשת 12. המתלוננת לא היתה חלק מהתחקיר אך היא צפתה בו בעצמה והחליטה להתלונן.
היום (שישי) משלא התקדם דבר בחקירה, המגיש של 'חשיפה' חיים אתגר יצא בחריפות: "לפני כשנה שידרנו את העדויות בעניין אברם גרנט. נשים סיפרו על אינטראקציה לא מיטבית עם מאמן הכדורגל".
 
עוד הוסיף: "כזו או אחרת. גרנט הכחיש. התחקיר תפס כותרות ברחבי העולם, ובארץ? רוב מדורי הספורט, עיתונאים מוסריים ופרשנים התעלמו. לגרנט חברים רבים שהתעלמו והשתיקו. גם אחרי שנה-זו עדיין בושה".
בהודעת המשטרה נכתב: "בהמשך לתחקיר של תוכנית טלויזיה ששודר השבוע, היום נמסרה תלונה במשטרה בחשד לעבירת מין. נסיבות התלונה נחקרות". כזכור, תחקיר "חשיפה" מראה עדויות של נשים לפיהן לכאורה כי גרנט הזמין נשים שונות לבית המלון והטריד אותן מינית. על פי העדויות חלק מהנשים מספרות כי הוא תפס אותן בצוואר וניסה לנשק אותן בכוח, יש כאלה שסיפו כי הוא הטריד והתפשט. התחקיר הגיע אפילו לתקשורת בבריטניה, שם אימן את קבוצת הפאר הבריטית "צ'לסי" ופירסמו כי גרנט הציק לנשים בכדי לקבל סקס.  

תגובתו של אברהם גרנט לתחקיר הייתה: "במשך כל שנות חיי האישיים והמקצועיים ראיתי לנגד עיניי מעל כל ההישגים וההצלחות חשיבות עליונה להישאר בן אדם לפעול ביושר ולתת כבוד לכל אישה ואיש באשר הם. אני איש של אנשים, איש של חברויות ולאורך השנים קיימתי קשרים עם נשים. בכל קשריי אלו השתדלתי מאוד לנהוג בכבוד ובחברות ומעולם לא התכוונתי לנהוג בחוסר הוגנות או לפגוע בצורה כלשהי באף אישה. מי שחשה אי נוחות או שנפגעה ממני, אני מצטער על כך ומתנצל מעומק ליבי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיים אפס מאופס
    אלון ברוך 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חיים אתגר הוא איש רע נקודה. אני מכיר את התחקיר מבפנים האיש העלוב רדף את אברם גרנט מעל שנה כל המערכת התנגדה לתחקיר משום שהם ידעו את האמת חיים האפס חיפש שם גדול ונטפל לאברם גרנט, אברם הביא למערכת חשיפה הלא אמינה את כל העדויות לכך שחיים טופל עליו האשמות שיקריות ומניפולטיביות למרות שראה את האמת דרך המיסרונים של הבנות בפלפונים לאורך השנים, אברם עשה פעמיים פוליגרף נשאל שאלות קשות וחד משמעיות ויצא דובר אמת מוחלטת, לעומת זאת בתחקיר כל המתלוננות שווא היו מוצללות והן שיקרו ועיוותו בעריכה את הדברים שהן סיפרו , חיים אתגר ידוע בתעשייה כאיש לא אמין מלא במוטיבציה בעיקר להרוס לאנשים טובים את החיים, אין אדם שעובד איתו ומעריך אותו, היא מעורר סלידה בהתנהגות שלו אפילו כלפי אלה שעובדים איתו. מעולם לא התקבלה שום תלונה במשטרה לל אברם גרנט חוץ מאותה אחת שחיים לקח להעיד וגם אותה העיפו בבושת פנים כי קלטו שהיא אינטרסנטית שקרנית. בושה וחרפה על מה שעשית חסר כישרון שכמוך, רכלן צהוב בדיוק כמו הבית שגדלת בו.
    סגור