טלוויזיה

הזמר במסכה משגעת את השופטים: האם החמסה נחשפה?

לפי דעתו של ארז טל שהגיע להתארח בפאנל, מתחת לחמסה ב"הזמר במסכה", נמצאת שופטת בדימוס אתי כרייף. אבל האם לפי הרמזים יש אמת בהערכה של איש הטלוויזיה הוותיק שלקח כיוון שונה בהימור שלו משאר חברי הפאנל?
כפיר אדר |  2
אופירה אסייג בפסטיגל (צילום הזמר במסכה)
מי זו החמסה המסתורית ב'זמר במסכה' של קשת 12? אם בהתחלה חשבו שזו מורן אטיאס, מגי אזרזר או ג'וי ריגר, מי שהעלה אפשרות מחוץ לקופסא היה ארז טל שהגיע להופעת אורח בפאנל וסיפק ניחוש פרוע שהצליח להקפיץ אפילו את המומחים. 
לפי דעתו של טל, מתחת לחמסה ב"הזמר במסכה", מי שנמצאת מתחת היא לא אחרת מאשר השופטת בדימוס אתי כרייף. אבל האם לפי הרמזים יש אמת בהערכה של איש הטלוויזיה הוותיק שלקח כיוון שונה בהימור שלו משאר חברי הפאנל?

הרמז של החמסה נפתח במשפט: "אני יודעת ששמי במניעת עין הרע נודע למרחקים". אולי זה קצת מרחיק לכת, אבל זה לגמרי מפוצץ את המוח: שמה של אתי כרייף בגימטריה הוא 731, ומה עוד שווה 731 בגימטריה? לא תאמינו - "טפו מלח מים שום בצל", שזה כמובן, הביטוי הנפוץ נגד עין הרע.
ברמז השני החמסה נתנה לאופירה מתנה שווה ביותר: שובר מתנה לטיפול פנים. כרייף העידה על עצמה בעבר שהיא אוהבת ביוטי וטיפוח ואף אמרה בראיון: "אני לגמרי בעד בוטוקס. מזריקה מגיל 40".
כתב mako ג'וס ריבה פנה לכרייף ושאל האם נכונות השמועות והיא השיבה לו בתגובה: "אני לא מכחישה, אבל גם לא מודה"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניחוש לגבי הינשוף
    אני 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    גורי אלפי
    סגור
  • זה יכול להיות רק מאיר אדוני (ל"ת)
    אחד שיודע 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור