טלוויזיה

הזמר במסכה בהלם: האם סטטיק נחשף מאחורי אחת התחפושות?

הזמר במסכה ממשיכה לשגע את מדינת ישראל וקונספירציה הזויה של אסי עזר טוענת כי סטטיק, שנעדר מהפרק האחרון כי היה חולה קורונה, מסתתר מאחורי התחפושת של האפרוח
מערכת ice |  2
סטטיק ושרית (צילום יחצ)
התוכנית "הזמר במסכה" בקשת 12 ממשיכה לשגע את מדינת ישראל כאשר החשיפה האחרונה שהתרחשה בפרק שהיה בתחילת השבוע הדהימה את כולם אחרי ששרית פולק, אשתו של סטטיק דאז וגרושתו הנוכחית הסתתרה מאחורי המסכה של הרובוט והיממה את כולם. 
אבל כעת עולה השאלה - האם סטטיק בעצמו נמצא בכלל מאחורי אחת התחפושות? נחזור טיפה אחורה לקונספירציה ההזויה שעלתה באחד הפרקים, אחרי שנטען עי המנחה עידו רוזנבלום, שנעדר מצילומי התוכנית למשך שני פרקים בגלל שחלה בקורונה, בכלל מבצע תרמית גדולה עם ההפקה והוא בכלל נמצא מאחורי אחת התחפושות. 
אתמול (רביעי) בפרק האחרון של הזמר במסכה, עלתה קונספירציה לא פחות מופרחת לפיה סטטיק מתחבא מאחורי התחפושת של האפרוח. בתחיחלת הפרק, רוזנבלום סיפר כי סטטיק נעדר מהפק בגלל שהוא חולה בקורונה, כששופט התוכנית בעצמו שלח להם מסר עם סרטון שהוקרן בו הוא אומר: "היי, יש לי קורונה, זה לא כיף".
אלא שאז הוצגה הדמות של האפרוח, ואסי עזר, שהחליף את סטטיק בתור חבר פאנל, אען שזה בכלל גבר ולא אישה מאחורי המסכה, כשבשלב הניחושים הוא טען כי מדובר בסטטיק. ההפקה האכזרית הזאת משחקת לנו במוח. אני דבק בזה שהאפרוחית אינה אפרוחית, אם כי אפרוח. הנה התיאוריה שלי: כל הדבר הזה שסטטיק חולה קורונה בארצות הברית, זה בלוף. מי שנמצא בתוך האפרוח זה סטטיק. חיכיתי לשמוע אותו שר, כי סטטיק אומן בחיקוי קולות. הוא יכול לכפכף אתכם בלי שתשימו לב".
אופירה אסייג התקשתה לקבל את הדברים של עזר והטיחה בו: "לקחת את הכדור הלא נכון היום. איפה המוח של אסי עזר? נאמר שהאפרוח יתקדם ויתקדם, סטט-בוי לא יישב פה בשלב מסוים? את בית הספר של החרטבונה אתה יודע מי פתח?". אז האם סטטיק באמת מתחבא מאחורי התחפושת של האפרוח? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך הם לא מזהים את האפרוח??
    מורן 01/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך לא מזהים את האפרוח?? זו נטע ברזילי
    סגור
  • 1.
    נשמע כמו ציפי שביט (ל"ת)
    אני 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור