טלוויזיה

כוכבת המפקדת נפרדת מבת הזוג: מה גרם לפיצוץ?

כרמל בין שהפכה את הדמות של 'צימר' לאחת האהובות על המסך בכאן 11, הפרידה כוחות מג'וי ריגר על רקע משבר ביחסים לכאורה אחרי שנתיים. אחת מהן כבר עזבה את הבית במסגרת פסק הזמן שהחליטו לקחת
מערכת ice | 
המפקדת (צילום צילום מסך)
השחקנית כרמל בין הפכה לדמות אולי המסקרנת ביותר בעונה הנוכחית של 'המפקדת' בכאן 11 וזכתה ללא מעט מחמאות על המשחק שלה בסדרה, כאשר במקביל היא מככבת על במות התיאטרון ברחבי הארץ ונראה שהכל בדרך הנכונה. אלא שבמישור הזוגי, דברים הולכים קצת פחות טוב לאחרונה.
כוכבת 'המפקדת' ובת זוגה השחקנית המוערכת לא פחות ג'וי ריגר שדי התחרקה בתקופה האחרונה מאור הזרקורים, החליטו להפריד כוחות אחרי שנתיים ביחד ונראה שהדרמה האמיתית היא דווקא במקום היציב שהן בנו מאז החלו לצאת ב-2019.

השמועות על שבר ביחסים של בנות הזוג שנחשבות לשתיים מהשחקניות המבטיחות בישראל החלו לצוץ וכעת נודע כי הן החליטו להפריד כוחות ובין אף עזבה את הדירה המשותפת של השניים, עד שיחליטו כיצד לפעול.
מאז שהחליטו לקחת את ההפסקה, בין מתארחת אצל חברה קרובה בעוד השתיים חושבות על הצעד הבא ביחסים ביניהן. ב-TMI דווקא פרסמו כי לדברי מקורבים, נראה שזו לא המילה האחרונה וייתכן והכל יחלוף והן ישובו למסלול הנכון בכל זאת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה