טלוויזיה

כוכבת הישרדות זועמת: "עברתי התעללות, בהפקה עשו עלי מניפולציות"

בראיון שהעניקה לרן בוקר חושפת אלה איילון את ההתמודדות שלה בשלוש שנים האחרונות וטוענת להפקה מניפולטיבית שדחפה אותה למקומות שלא רצתה: "90 אחוז פייק בריאליטי"
מערכת ice |  3
צילום אלה איילון
שלוש שנים אחרי שהשתתפה בריאליטי "ההישרדות" ברשת 13, אלה איילון העניקה ראיון לרן בוקר באתר ynet, שם חשפה את הנזק שלטענתה עשתה לה הפקת הישרדות. איילון טוענת כי דחפו אותה לנהל רומן עם ישראל אולגבו בזמן שהיה לה בן זוג בארץ, וכי המניפולציות השונות של ההפקה הרסו לה את החיים.
"אני לא יודעת אם הם גרמו לבן זוג שלי בזמנו להגיע לאי עם טבעת, אבל בוא נגיד ככה שהם לא עצרו את זה, מזעזע. עדיין לא הייתי בן אדם בוגר שיודע להתמודד. איזו התעללות, יש לי דמעות בעיניים עכשיו. התעללו בי. אני ילדה שעברה התעללות".
.
איילון מתארת לדבריה מניפולציות שנעשו על חשבונה: "הייתי בתוך סרט שלא נגמר של מניפולציות. ויודע משהו? בסופו של הקטע שדוד קרא לי 'מפונקת' וניסה לרדת עליי ולהקניט אותי מול כל השבט, הוא בא וטפח לי על השכם ואמר לי 'כל הכבוד, עשינו טלוויזיה'. זה שיגע אותי. הוא היה חלק מהסצנה. הם אמרו לו: 'לך תדליק אותה'".
עוד סיפרה אילון לבוקר כי נכנסה לדיכאון בעקבות התדמית השלילית שלה שעוברה במסך, ואחרי שחיה מחסכונות נאלצה לעזוב את הארץ, "התחננתי שתקבלו אותי בחזרה, עברתי סוג של בגידה ומניפולציה. אני הכי רוצה בעולם לקבל הזדמנות נוספת, אני כל כך אוהבת את ישראל ואת האנשים פה. זה הבית שלי".
 
בהמשך ביקשה להעביר מסר לבנות צעירות שמתמיינות לריאליטי, "שידעו לשמור על העקרונות שלהן, ידעו מה יוצא להן מהפה, איך הפקה יכולה לכוון אותך להגיד דברים שלא היית רוצה להגיד. ממש לשים לב לכל דבר, לא משנה כמה את עייפה או כמה את רעבה. בסופו של דבר, כל מה שיוצא לך מהפה יכול לשמש נגדך וזאת פשוט הזיה. הם משתמשים בזה ללא כל רחמים עם חוזים דרקוניים שאין לך מה להגיד. אני רוצה להגיד לבנות הצעירות שריאליטי זה לא אמיתי. מבחינתי, 90 אחוז פייק בריאליטי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלה טוב שהגעת לתובנות הללו את חזקה
    לילי 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יותר ממה שאת חושבת עצוב שזה מה שעבר עליך מאחלת לך בהצלחה מתוקה
    סגור
  • 2.
    אלה
    לירון 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התנהגת בהתנשאחת וברשעות. על מה תליני.
    סגור
  • 1.
    אחריות אישית
    בת 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השתמשו נגדך....אבל את אמרת ואת עשית.
    סגור