טלוויזיה

כוכב סדרת הלהיט בנטפליקס טוען: "לחצו עליי לצאת מהארון"

קיט קונור, כוכב סדרת הלהיט של נטפליקס 'Heartstopper', חשף בחשבון הטוויטר שלו שהוא דו מיני - אבל לטענתו הוא עשה זאת אחרי שאילצו אותו לעשות את זה: "לוחצים עלינו לצאת מהארון כשאולי אנחנו לא מוכנים"
רעי שני |  5
קיט קונור (צילום אינסטגרם)
קיט קונור, כוכב סדרת הלהיט של נטפליקס 'Heartstopper', חשף בחשבון הטוויטר שלו שהוא דו מיני - אבל לטענתו הוא עשה זאת אחרי שאילצו אותו לעשות את זה. השחקן האנגלי פרסם: "אני דו מיני. מזל טוב שהכריחו ילד בן 18 להוציא את עצמו מארון. אני חושב שחלקכם פספסתם את הפואנטה של ​​התוכנית. ביי".
קונור מגלם את ניק בסיפור האהבה המצליח של נטפליקס בין שני נערים מתבגרים. הוא דיבר בעבר על משתמשי רשתות חברתיות מסוימים "שלוחצים עלינו לצאת מהארון כשאולי אנחנו לא מוכנים".
קונור צייץ לאחרונה לפני שיצא מהארון בחשבון הטוויטר שלו כי "הטוויטר הוא כל כך מצחיק. כנראה שכמה אנשים כאן מכירים את המיניות שלי יותר טוב ממני". עוד סיפר קונור כי "בצוות השחקנים כולנו בני 18 ויש לנו כמה אנשים בשנות ה-20 המוקדמות לחייהם, ואפילו עם אותם חברי צוות מבוגרים, כולנו כל כך צעירים ומתחילים להעלות השערות לגבי המיניות שלנו ואולי לוחצים עלינו לצאת כשאולי אנחנו לא מוכנים".
עוד סיפר השחקן: "זה 2022. זה מרגיש קצת מוזר להניח הנחות לגבי המיניות של אדם רק על סמך שמיעת קולו או ראיית המראה שלו. אני מרגיש שזו הנחה מאוד מעניינת, אבל מעט בעייתית להניח".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא יודעת מה אני עושה פה: (ל"ת)
    יובל 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    לכו תזדיינו
    מכורה לעוצר נשימה 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסכן מה רוצים ממנו
    סגור
  • 3.
    טעות בכתבה
    מתקן 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כותב הכתבה בבירור לא מבין את ההבדל בין ביסקסואליות לדו מיני. שווה לעשות שיעורי בית
    סגור
  • 2.
    אוף
    היא 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש מעציב שזה מה שקורה. בעיקר כשזה מעריצים של הסדרה שאומרים דברים כאלו. הסדרה הזאת כל כך מקסימה והיא אמורה להיות קסומה עדינה ומחנכת וזה לא הגיוני שדווקא מעריצים של סדרה כזאת הם אלה שדוחפים אותם ופולשים להם לחיים ולהחלטות הכי פרטיות שלהם.
    סגור
  • 1.
    אז שימציא לעצמו מיניות נוחה (ל"ת)
    יש פתרון 11/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור