טלוויזיה

גיא לרר וסיון כהן ביחד: זו התכנית שיגישו ברשת 13

ציוות מפתיע במיוחד יפגיש בין מגיש תכנית הצינור בלייט נייט של הערוץ גיא לרר ומגישת הכל כלול סיון כהן, שיגישו ביחד בין השעות 14:00 עד 16:00 את אירועי היום, כאשר יישארו בתום השידור של השניים רק ארבע שעות לסגירת הקלפיות
מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
רגע לפני יום הבחירות מחר (שלישי), בערוץ 13 מתכננים לצופים יום שידורים מלא וגדוש בלא מעט הפתעות, כאשר לא רק עם מגישי החדשות הרגילים: אל הילה קורח יצטרפו גם הטאלנטים הגדולים של הערוץ מאברי גלעד שחוזר לתוכנית הבוקר ועד גיא זוארץ שמקבל מסך פוליטי לראשונה ועוד.
ציוות מפתיע במיוחד יפגיש בין מגיש תכנית הצינור בלייט נייט של הערוץ גיא לרר ומגישת הכל כלול סיון כהן, שיגישו ביחד בין השעות 14:00 עד 16:00 את אירועי היום, כאשר יישארו בתום השידור של השניים רק ארבע שעות לסגירת הקלפיות.

לרר, שהחל מפברואר 2022 מוביל במסגרת תוכניתו "הצינור" מחאה נגד יוקר המחיה. אחראי ללא מעט קמפיינים שעוררו לחץ ציבורי, שאחד מהם אף כונה "מרד הפסטה" שגרם לחברת "אסם" לבטל העלאת מחירים מתוכננת. במסגרת הקמפיין הוצע בתוכנית "מארז מחאה", שנארז על ידי ארגון אשל חב"ד, המכיל מוצרים מתחרים לאלה של "אסם" במחירים נמוכים בהרבה, ואלפי סלים כאלה נרכשו על ידי הצופים במבצע בזק.
כהן, מהוותיקות ברשת 13, הגישה את הכל כלול מאז יולי 2013 שעלתה לאוויר התוכנית החברתית-כלכלית-צרכנית עוד בימי ערוץ 10, אותה יצרה והגישה יחד עם נגה ניר נאמן. בשנת 2015 החלה להגיש את התוכנית לבד. במהלך התוכנית יזמה את קמפיין המאבק בתאגידי המים וביוב בישראל, חשפה את ההתנהלות הבעייתית בחברת הוט שהביאה לקנס חסר תקדים של משרד התקשורת שהושת על החברה, הובילה את הקמפיין לשינוי שיטת חישוב הארנונה ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה