טלוויזיה

הקורבנות נגד יוצר הסדרה 'דאהמר': "מעולם לא פנה אלינו"

ריאן מרפי, יוצר הסדרה לא מתייחס לתגובת הנגד של משפחות הקורבנות, שאמרו בפומבי שמעולם לא שמעו מהצוות שלו
מערכת ice | 
ג'פרי דאהמר, 1991 (צילום ויקיפדיה)
בהופעתו השנייה בתוך יומיים כדי לדבר על Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story, היוצר ריאן מרפי אמר שהמטרה שלו לסדרה של נטפליקס הייתה לספר "סיפור אנושי מסובך".
"לא באמת התעניינו בדאהמר המפלצת", אמר מרפי במסיבת עיתונאים בשבת במטה נטפליקס. "זה היה על מי שהיה שותף ביצירת המפלצת. היו מעורבים בזה הרבה מאוד דברים שונים. זה היה סיפור אנושי מסובך, הוא התמודד עם גזענות מערכתית והומופוביה. תמיד חשבנו על הקורבנות".
מרפי חושב שהסדרה המצומצמת הייתה כל כך פופולרית כי "העולם הוא מקום כה אפל" ואנשים צריכים מקום "לשים בו את החרדה שלהם". "אני חושב שמאז הקורונה, אנשים באמת מתעניינים בבריאות הנפש", המשיך מרפי. היוצר אמר שהצוות שלו השקיע זמן רב בחקר הרוצח הסדרתי ו"עשה את בדיקת הנאותות שלו" על ידי פנייה ל-20 חברים ובני משפחה של הקורבנות. "לא שמענו בחזרה," הוא אמר בפשטות.
למרפי הצטרפו באירוע הכוכבים אוון פיטרס, ריצ'רד ג'נקינס ונייסי נאש. מרפי, ששימש גם כמנחה, לא התייחס לתגובת הנגד של משפחות הקורבנות, שאמרו בפומבי שמעולם לא שמעו מהצוות שלו. "היינו נואשים לקבל מידע אחר", אמר מרפי על תהליך המחקר. "הסתמכנו מאוד על כמה מקורות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה