טלוויזיה

מפתיע: זו הדוגמנית שתנחה ערב התרמה לנוער עם צרכים מיוחדים

מופע ההתרמה של קשת 12 ו'כנפיים של קרמבו' ייצא היום בערב ויארח את מיטב הסטנדאפיסטים של המדינה. אלו כל הפרטים על ההופעות המצחיקות והמנחים שילוו את המאורע החשוב למען הנוער הישראלי
מערכת ice | 
ערב הסטנדאפ הגדול עם כנפיים של קרמבו
הערב (חמישי) עתיד להתקיים ערב התרמה מיוחד ביותר בקשת 12 ומדובר כמובן על ערב הסטנדאפ הגדול בשיתוף עם העמותה 'כנפיים של קרמבו'. מטרת השידור היא להעלות מודעות ולגייס תרומות לעמותה שפועלת עבור הנוער, כולל הנוער המיוחד, ברחבי כל הארץ.
באירוע ייקחו חלק קומיקאים רבים, ביניהם אבי נוסבאום, אלי יצפאן, שייקה לוי, אסתי וראובן (ליאת הר-לב וערן זרחוביץ' מארץ נהדרת), גורי אלפי, אמיר שורוש בתפקיד ראמזי מקופה ראשית, תום יער ורבים אחרים. מי שינחה את הערב יהיה אייל קיציס, אך את ההתרמה עצמה במוקד ההתרמות של העמותה תנחה בר זומר, הדוגמנית ויוצאת הריאליטי 'רוקדים עם כוכבים'. 
כאמור, מטרת המופע היא לגייס תרומות לעמותת 'כנפיים של קרמבו' שהיא בעצם תנועת נוער הפועלת למען נוער וחינוך מיוחד ברחבי המדינה. העמותה הוכרה בעבר על ידי האו"ם בתור ארגון 'יועץ מיוחד'. התנועה הוקמה בשנת 2002 לכבוד ילד בעל צרכים מיוחדים ומאז פתחה סניפים רבים ברחבי כל המדינה, בעזרתם היא מפעילה פעילויות מיוחדות לנוער עם צרכים מיוחדים ובתחומים שונים כמו לקויות תקשורת, לקויות פיזיות, לקויות קוגניטיביות ועוד. 
במהלך השנים רבים הם הארגונים שתמכו ועזרו לעמותה זו, ביניהם הבנק מזרחי טפחות, בנק הפועלים ואפילו רשתות סופר מרקט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה