טלוויזיה

פיינליסט האח הגדול פותח עסק חדש? "יכול להפתיע בגדול"

דרור רוקנשטיין, שסיים במקום השישי בגמר האח הגדול למרות שנכנס רק באמצע העונה, חושף בראיון ל-ice מה לדעתו היה קורה אם היה נכנס בתחילת העונה: "יכול להיות שהייתי זוכה בעונה, אבל גם יכול להיות שהיו מתעייפים ממני". על מיזם העציץ המדבר: "תמיד אני פתוח להצעות"
תום נחום |  1
שישיית גמר האח הגדול (צילום מיכה לובטון)
בגמר האח הגדול שנערך אמש (שבת) אומנם זכתה טליה עובדיה במיליון השקלים, אך מנצח נוסף של הגמר הוא לא אחר מאשר דרור רוקנשטיין, שכנגד כל הסיכויים הגיע לגמר ולמקום השישי בעונה כאחד הדיירים הצבעוניים שנראו בבית המפורסם בישראל, זאת על אף שנכנס רק באמצע העונה.
כעת, בשיחה עם ice, דרור סיכם את העונה והתייחס לתחושה לצאת מהבית אחרי יותר מ-50 ימים: "זה מרגש ומפתיע, אני אוהב את כל מה שקורה פה מסביבי ומקווה שזה יימשך כמה שיותר".

על ה'עסק' שניסה לקדם במהלך העונה של עציצים מדברים עם משפטים אייקוניים כגון 'כשאתה צודק אתה לא טועה', אמר דרור: "תמיד אני פתוח להצעות, בוא נראה מה יהיה ויכול להיות שזה יפתיע בגדול".
מה היה קורה לדעתו אם היה נכנס בתחילת העונה ולא באמצע: "מצד אחד יכול להיות שאם הייתי מגיע בתחילת העונה הייתי מגיע לגמר וגם לוקח, מצד שני יכול להיות שבאמצע היו מתעייפים ממני ושולחים אותי הביתה, לא מתחרט לשנייה על הכניסה שנכנסתי ועל המומנט שלה, הייתה אצבע מכוונת מלמעלה שכיוונה אותי לכניסה השנייה ואני חושב שגם בזמן הקצר שנכנסתי, מה שדיברתי עליו, אפקט דרור, שעדיין ידעו שהייתי פה, עדיין היה קיים".
 
על העובדה שהשיג את המטרה שלו - לא להיות אנונימי יותר: "זה קשה לך לעכל כאילו, כשאתה נשאר הדחה אחרי הדחה אחרי הדחה זה אומר שאנשים אוהבים אותך, אבל עדיין כשאתה בפנים קשה לך לדעת מה הסדר גודל של זה ומה המשמעות של זה, אבל אני שמח שאני לא אנונימי יותר".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרור אתה כזה נשמה מזל שהכניסו אותך עם כל ה"תירוצי"
    אני 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גברים שהיו שם, גבר אמיתי.
    סגור