טלוויזיה

כוכבת האח הגדול חושפת: זה הריאליטי הבא בו אשתתף

שרין אברהם, אחת הדיירות הצבעוניות והמעניינות של העונה האחרונה בבית האח הגדול שהגיעה לסיומה אתמול בגמר הגדול, התייחסה בראיון ל-ice לריאליטי הבא בו תשתתף אחרי 'האח הגדול' וכמו כן, גם אחרי 'בואו לאכול איתי': "גולסטאריות, זה כאילו תפור עליי"
תום נחום |  2
האח הגדול (צילום יחצ רשת 13)
גמר האח הגדול התקיים אתמול בערב (שבת), כאשר מהבית יצאו בזה אחר זה הפיינליסטים, וכמובן, הזוכה הגדולה, טליה עובדיה, שזכתה בעונה ובמיליון השקלים, כאשר כל דיירי העונה הגיעו לעשות כבוד, וביניהם, גם שרין אברהם, שהתפנתה לראיון ל-ice.
על העובדה שהגיעה לגמר כ'אורחת' ולא כפיינליסטית אמרה: "אני לא יכולה לדעת למה לא הגעתי כפיינליסטית, אני יכולה רק לשער שאולי התחברו לדיירים אחרים יותר מאשר אליי, אני מקווה לפחות שזו הסיבה. להיות בגמר ולא כפיינליסטית זו שמחה שמהולה בעצב, כי כולנו רצינו להגיע לגמר וממש להרגיש שאנחנו נוגעים במיליון, אבל זכינו, לפחות אני, בהרבה דברים אחרים, אז אני מאושרת".

על סוגיית משה: "אני חושבת שלא צריך להתעסק בזה יותר, זה נורא פשוט. כמו בחוץ, גבר יכול לצאת עם בחורה ולרצות מאוד ואז הבחורה לא תרצה, זה פשוט מאוד. זה דברים שיכולים לקרות גם בחיים, זה לא תלוש מהמציאות וזה מה שקרה. אני ממש לא מצטערת שהכנסתי אותו לבית. קמפיינים בדרך? אני לא אשתף כרגע, אשמור קצת דברים לעצמי".
אחרי שהשתתפה ב'בואו לאכול איתי' וכעת, גם ב'האח הגדול', מה היעד הבא שאליו היא מכוונת: "הכי הייתי רוצה להיות בגולסטאריות. אבל בקטע טוב, לא בקטע של מריאליטי לריאליטי, גם בתוך הבית נורא אהבתי את המשימות, אני הכי חיה את זה ותלבושות ולעשות את הדברים הכי הזויים שיש, וזה כאילו תפור עליי, כדורגל ותלבושות ומשימות וצחוקים ואנרגיות וזהו, ואז ללכת הביתה".
 
שרין, שידועה כאוהדת של בית"ר ירושלים, התייחסה גם לעסקת המכירה של בית"ר לידיו של ברק אברמוב: "בוא נדבר רגע על זה שהיה טירוף סביב בית"ר כשהייתי בבית ברמה שאמרו לי 'שרין יש לך מזל שאת בבית האח הגדול שלא שמעת את כל מה שקורה', אמרו לי שהקבוצה הייתה קרובה מאוד לליגה א'. אני יכולה לברך על הרכישה הזו, להאמין שהיא תעשה טוב לקבוצה ולהתפלל לזה, רק ימים יגידו, נראה איזה רכש יגיע, מה יהיה התקציב, אם יהיה חיבור בין הבעלים לאוהדים, נחכה ונראה. ונקווה שזה לא ייגמר ביום שישי שעה שלוש".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין חיבור
    טליה 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין חיבור אלייך תעשי טובה תחפפי לא רוצים אותך באף מקום, לכי תצווחי בבית עם עצמך
    סגור
  • 1.
    לא ניפטר ממנה???? חאלס. מיצינו (ל"ת)
    איףףףף 09/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור