טלוויזיה

דנה וייס וחדשות 12 סופגים אש וביקורת: "מביכים"

לאחר התחקיר של איילה חסון ברשת 13 על הנציג שהתלונן נגד אביגדור ליברמן, מני אסייג זועם: "כבר 50 דקות חלפו וטרם שמעתי ציוץ של דנה וייס במהדורת מוצש בחדשות 12, על החשד לפרשה החמורה בתולדות הפוליטיקה הישראלית"
מערכת ice |  3
דנה וייס (צילום מסך קשת 12)
אחרי הפרסום יוצא הדופן והמטלטל של איילה חסון, מגישת חדשות 13 אמש (שישי) במהדורה שלה על הניצב שמתלונן באופן ברור נגד שר האוצר אביגדור ליברמן והעבר לו הוא מייחס אירועים חמורים, בערוץ המתחרה קשת 12 סופגים ביקורת.
יוצר שנות ה-80, מני אסייג, שהפך לאושיית רשת המתבטאת בדרך קבע נגד התקשורת הממוסדת שלדבריו פוגעת בימין, הפנה היום (מוצאי שבת) את הביקורות שלו לחדשות 12 ולמגישה דנה וייס בעקיצה מושחזת למדי.
 
אסייג כתב בין היתר על רקע פרסום התחקיר של אילה חסון אמש: "כבר 50 דקות חלפו וטרם שמעתי ציוץ של דנה וייס במהדורת מוצש בחדשות 12, על החשד לפרשה החמורה בתולדות הפוליטיקה הישראלית".

עוד הוא כתב נגד מהדורת שבת: "אבל על חשד לסיקור אוהד ולקבלת סיגרים מחבר, נפתחו מהדורות בכותרות מהדהדות. דנה וייס וחדשות 12 מביכים כמעט כמו תומך של אלי אבידר".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    דנה לא אוהבת לראות ולשמוע רק מה שמתאים לה .
    דנה 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעבר לזה. העיקר שלא ראתה את ביידן מתייחס לביבי בכלל . נו מה כבר אפשר לומר עליה.
    סגור
  • 2.
    הכל תלוי באיזה צד אתה
    אורה 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל זה למה ליברמן הפך צד אים היה ימני אני לא התפלא אים לא היה כבר בבית הסוהר כבר כמה שנים הכל תלוי מה הצבע שלך ומה הדעות הפולטיות שלך תעשה מה שתעשה אים אתה שמלאני מותר לך הכל אתה כשר אים אתה ימני תעשה את הדבר הכי פשוט אתה אשם בין אשמים פושע וכו ולצערנו בית המשפט והפרקליטות מוטות שמאלה וזה הכי גרוע ומסוכן לדמוקרטיה הישראלית
    סגור
  • 1.
    דנה נמה קמה (ל"ת)
    בוקר טוב 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור