טלוויזיה
עומר אדם נחשף על ידי מנהלו לשעבר: "כולם זלזלו בו"
דורון מדלי שהיה המנהל האמנותי של הזמר בתחילת דרכו מספר: "הוא מאוד מאוד הצליח בשטח, זה הפער בין מה משמיעים ברדיו למה עובד בשטח, בשטח כולם אהבו אותו, רק לא במיינסטרים אז הוא נתפס כמשהו לא כשר כל כך בגלל שזייף את גילו. בישראל האמיתית אני קורא לה גדרה דרומה וחדרה צפונה לא הפסיקו להשמיע את עומר אדם"
בימים אלה, כאשר השיח הציבורי בישראל שוטף אותנו בחדשות קשות ואווירה מיואשת, מתגלה דמות מרתקת שבוחרת להפוך את הפרדיגמה על ראשה. זהו היוצר דורון מדלי, שמסרב להיכנע למה שהוא מכנה "הנרטיב הישראלי" השלילי, ונחרץ לשבור את המסגרת ולהציב תמונה אחרת - של תקווה, של חיים במקום מוות. המהפך בנרטיב של מדלי בא לידי ביטוי גם ביחסו לעולם הבידור. בעיצוב דמותו של עומר אדם, למשל, הוא נוקט אסטרטגיה מודעת להעצמת החיוביות.
הוא מספר בראיון נרחב ל-YNET: "יצרתי קשר עם ההורים של עומר דרך חבר משותף ואמרתי שאני רוצה להתחיל לעבוד איתו, זה לא שינה לי אם הוא יזכה [או לא], אמרתי להם שאני מרגיש שהילד הזה הולך להיות יותר גדול ממה שמישהו מאיתנו מסוגל בכלל להבין".
עוד חשף: "עומר מאוד מאוד הצליח בשטח, זה הפער בין מה משמיעים ברדיו למה עובד בשטח, בשטח כולם אהבו אותו, רק לא במיינסטרים אז הוא נתפס כמשהו לא כשר כל כך בגלל שזייף את גילו. בישראל האמיתית אני קורא לה גדרה דרומה וחדרה צפונה לא הפסיקו להשמיע את עומר אדם. ואנחנו היינו צריכים לבנות קריירה, צירפתי את אסף אטדגי שינהל את עומר והיינו חבורה ובנינו לי את הקריירה״.
לסיום הדגיש בראיון לגבי אדם: "התפקיד שלי היה מנהל אמנותי, אסף אטדגי היה המנהל האישי והאבא היה מעורב כי חייב והוא איש מבריק. יצרנו חבורה שמגנה ושומרת ועושה את הדברים כמו שאנחנו חושבים, הבנו שאנחנו רצים למרחקים ארוכים. באותה השנה משה פרץ ודודו אהרון פרצו לתודעה הישראלית, שניהם אומצו על ידי גלגלצ הם היו עושים פופ ים-תיכוני טוב מאוד ואמרנו שאנחנו לא יכולים להתחרות בהם ולעשות פופ מתוק וים תיכוני. חשבנו שצריך לעשות משהו קיצוני. ראיתי שעומר אהב את עופר לוי, עומר ממש גדל על ברכיו של איציק קלה, ואמרנו צריך ללכת למקום הרבה יותר כבד והרבה יותר סלנג שכונתי, שפה של רחוב, של צעירים. אני לא צריך שלעומר אדם יהיה סינגל בגלגלצ זו מלחמה אבודה מראש. רוני דלומי תקבל את המקום בגלגלצ והוא לא יקבל".
עוד ב-
לסיום סיפר: ״אמרנו אם הוא בן 16 - בואו נבנה קהל. בואו נהיה הכי מיוחדים - היה המשמעותי ביותר בגיל 16 באותה העת. הוא התחיל מערוץ 2 וקהל יש. לא היה אכפת לנו לנסות. השיר השני של עומר היה ׳אל תבכי׳, שזו בלדת דיכאון, התפקיד שלי היה להביא שירים, היה קשה מאוד להביא שיכתבו שירים לעומר אדם, מאוד זלזלו בו. למה? עומר יושב על תדר קול או שאתה מאוהב או שאתה מתעצבן. עומר מזרחי כבד, הוא לא נעים זמירות ישראל כמי משה פרץ ודודו אהרון, זה קול שפוצע אותך בהתחלה. הניתוק מהתקשורת? אטדגי ועומר שפשוט ידעו שלא נוח לו בריאיונות ואין לו מה להגיד. המערכת סביבו גדולה והיא הייתה מאוד יציבה. נהייתה תקופה שאין יוצר שלא רצה שעומר ישיר לו. אבל העזיבה לא הייתה - ׳אני עוזב ואי-אפשר לדבר איתי יותר׳. נשארנו בקשר והוא ידע שהוא יכול לדבר איתי חופשי, וכך קרה״
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה