טלוויזיה

אלמוג בוקר מביך את האלוף בשידור חי: תמך או לא?

האלוף במיל' עמוס ידלין מרבה להשתתף בפאנל החדשות בערוץ 12, שם הוא פורש את משנתו הפוליטית והביטחונית, ברקע המלחמה. אתמול ידלין דיבר על החשיבות של הרחקת כוח רדואן מהגבול ואף ציין כי הוא "לא זוכר שמישהו היה נגד". ואז נכנס אלמוג בוקר לדיון
מערכת ice | 
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13, חדשות 12)
אלמוג בוקר נחשב לאחד העיתונאים האהובים במדינת ישראל ורק לאחרונה הוא ביצע מעבר דרמטי, כאשר עזב את תפקידו בחדשות 13 ועבר למתחרה בערוץ 12. על המעבר המסעיר הוא הודיע לעוקביו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר).
בציוץ שובו הודיע על עזיבתו כתב בוקר: "אני יוצא לדרך חדשה. אני יוצא לדרך חדשה אבל בוחר להמשיך באותה נקודה במפה. העוטף. הדרום. זה הבית שלי. ובימים אלה כשאנחנו נלחמים על קיומנו, אין מבחינתי תפקיד חשוב יותר מלהיות הקול של התושבים".
"בעוטף. בדרום. אחרי 17 שנים אני עוזב את חדשות 13 ועובר לשמש ככתב וכפרשן הדרום של חדשות 12 ופרשן אולפן שישי". הוסיף אז בוקר, כאשר פרסם את ציוצו הארוך והמרגש.
אתמול (מוצ"ש) ישב בוקר בפאנל החדשות בערוץ 12, ובאותו הפאנל יש האלוף במיל' שמרבה להופיע בערוץ, עמוס ידלין. במהלך הפאנל ידלין דיבר על החשיבות שבהרחקת כוח רדואן של ארגון הטרור חיזבאללה מהגבול עם ישראל.
"אני לא זוכר שמישהו היה נגד", כאשר דיבר ידלין על התקופה שקדמה לכניסה ללבנון. אלא שהעיתונאי החדש שלצידו של ידלין, אלמוג בוקר, החליט להתערב ולהזכיר לאלוף ידלין פרט שהוא כנראה שכח. "אתה היית נגד", אמר לו בוקר.
 
בחשבון ה-X של של "הבודקים", אשר עקבו אחר השידור והחליטו לאמת את הוויכוח עם העובדות. על פי הפרסום שלהם, הם מצאו כי האלוף במיל' עמוס ידלין אכן דיבר לפני מספר חודשים על הסדרה בצפון ואף "הטיף" לה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה