טלוויזיה

כוכבת 'משחקי השף' קורסת: "העסקים נסגרו, בכיתי למנהל רשות המסים"

בראיון כואב חשפה אור שוקרון: "היו לי הוצאות של בסביבות ה-250,000 שקל כל חודש בלי הכנסה בכלל. לא הייתה לי עזרה בהתחלה, המדינה נתנה לי ממש מעט כסף. הבנתי שאין לי מה לעשות, אז חיפשתי את המספר של ראש ראשות המיסים בגוגל. התקשרתי אליו ופשוט בכיתי לו ממש"
מערכת ice |  1
משחקי השף עונה 3, רשת (צילום מסך רשת)
אור שוקרון, שמככבת בעונה הנוכחית של 'משחקי השף' ברשת 13, סיפרה בראיון חג מיוחד ל-TMI, על ההתפנות מביתה בקיבוץ ארז בעקבות השבעה באוקטובר, המילואים כשהיא מטפלת במקביל בבנותיה ובשני עסקים שנאלצה לסגור עקב המצב.
שוקרון סיפרה: "אין ספק שאסף גרניט הוא השופט שאני מרגישה שהכי רואה אותי. אני מאוד מעריכה אותו גם כשף ויותר מזה כאיש עסקים. החלום שלי זה שבית הקפה שלי יהיה רשת עולמית, לכן אני יותר מתחברת אליו. גם במחנה האימונים אחרי שעברתי כמצטיינת את הפרק ונכנסתי אוטומטית לשלב הקרבות. בכללי התחושות בשנה האחרונה היו לא קלות, אני והבנות שלי מפונות ושני בתי העסק שלי נסגרו. התוכנית הזאת היא סוג של בריחה מהמציאות, לחזור לעשות את מה שאני אוהבת - לבשל. הייתי יום במילואים יום בצילומים. גרנו אצל ההורים שלי ליד קריית גת״.

על הקריסה הכלכלית סיפרה: ״כלכלית היה לי ממש קשה. תחשבי שאת העסק בשדרות פתחתי חודש וחצי לפני השבעה באוקטובר בהשקעה עצמאית של מעל למיליון שקלים. מבחינתי זו הייתה מכה כלכלית. היו לי הוצאות של בסביבות ה-250,000 ש"ח כל חודש בלי הכנסה בכלל. לא הייתה לי עזרה בהתחלה, המדינה נתנה לי ממש מעט כסף. הבנתי שאין לי מה לעשות, אז חיפשתי את המספר של ראש ראשות המיסים בגוגל. התקשרתי אליו ופשוט בכיתי לו ממש. סיפרתי לו הכל ואחרי השיחה הוא עזר לי. קיבלתי סכום שהצלחתי להתקיים ממנו בתקופה הזו״. 
עוד הודתה: ״התחושות היו מאוד קשות כלפיי המדינה. בשבועיים הראשונים של המלחמה חשבתי שאני לא אחזור לגור כאן באזור, ואחרי שהתגייסתי למילואים התחלתי לשנות את הגישה והחלטתי שאין סיכוי. הגעגוע לבית שלי גרם לי לשנות את המחשבה. זו הייתה גם סוג של שליחות. הם לא ינצחו אותי. אני חושבת שדווקא בגלל זה צריך לפתוח את העסקים ולגור כאן. זו הסיבה שחזרתי לגור בקיבוץ ארז ובשבת הקרובה אני פותחת שוב את הבית קפה הראשון שהקמתי בקיבוץ. כרגע הוא יהיה פתוח רק שבתות. לפחות בתור התחלה״. 
ואיך לא, גם הגיבה לנושא ההפגנות: ״עוד לא הלכתי להפגנות אבל אני ממש בעדן לגמרי. יש הרבה חטופים שאני מכירה. כמו גלי וזיוי (ברמן), הם חברים טובים. הם היו מגיעים לבריכה בקיבוץ. או קית סגל שהוא אבא של הבעלים של העסק שממול בית הקפה שלי. והוא סגור וכל פעם שאני מסתכלת עליו אני חושבת עליו. זה הופך אותי כל הזמן״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שויצרית גדולה
    אפי 10/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האוכל אצל אתי אביטל בבית רחוק מהרוח והצילצולים שהיא עושה מול המצלמה. השולחן דל .אוכל בסירים שואלת מה רוצים ושמה קצת בצלחת. בין הפה הגדול שלה לבין המציאות עש פער ענק. לוקחת תשלום יותר ממסעדה אפילו ובלי קבלה.
    סגור