טלוויזיה

שופט משחקי השף נגד ניב גלבוע: "מכור ללייקים, איש קטן"

ארז קומורובסקי כתב בצורה קשה נגד גלבוע: ״במשך שנים גלבוע מתהלך כחבית רפש ומשפריץ רוע ודברי שטנה קולינריים לכל עבר, איש קטן, חסר עמוד שדרה אנושי ורעבתן סנסציות זולות שמכור ללייקים. איש שהביא כל כך הרבה נזק לתעשיית האוכל שלנו ופוגע שוב ושוב בטבחים ובמטה לחמם״
מערכת ice |  2
ניב גלבוע (צילום יוטיוב)
שופט 'משחקי השף' לשעבר ברשת 13, השף ארז קומרובסקי שהוא בעלי 'לחם ארז' תוקף במילים קשות את מבקר המסעדות ומגיש i24news ניב גלבוע שהוא לדבריו מכור ללייקים. חף מכל הבנה קולינרית ומכל אינטגריטי מקצועי.
קומורובסקי כתב בצורה קשה נגד גלבוע: ״במשך שנים גלבוע מתהלך כחבית רפש ומשפריץ רוע ודברי שטנה קולינריים לכל עבר, איש קטן, חסר עמוד שדרה אנושי ורעבתן סנסציות זולות שמכור ללייקים. איש שהביא כל כך הרבה נזק לתעשיית האוכל שלנו ופוגע שוב ושוב בטבחים ובמטה לחמם״.

הדברים הקשים של השף המוערך מגיעים בצל הביקורת שעברה המנה שלו במהלך ביקורת השווארמות של גלבוע בתכנית הצינור של רשת 13 בעבר, אשר במסגרתה גלבוע ביקר את ״שווארמה וייסברג״ של קומרובסקי במילים לא מחמיאות ובציון נמוך להחריד.
גלבוע טעם את מנת השווארהמ ואותה כינה ״מנה מעליבה״ כשהיא מקבלת ציון של 3 בלבד מתוך 10. בנקודה הזו התפוצץ קומורובסקי וזעם: ״הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת הפשוטה, האיש הזה חף מכל הבנה קולינרית ומכל אינטגריטי מקצועי. אני כמובן מאחל לו בריאות ואריכות ימים״.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צודק
    איתן 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    איש קטן וממורמר
    סגור
  • 1.
    ניב גלבוע איש קטן
    אבי 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    3 2
    נהנה להקטין ולהכפיש וכל זה בגלל התעללות והצקות שכבר בילדות בגלל התחנגלותו , זה מה שעשה אותו כזה מגעיל. קשה להאשים אותו. החברה אשמה
    סגור