טלוויזיה

לוסי אהריש נשברת: "לב עצום ומרוסק לרסיסים"

המגישה של רשת 13 לוסי אהריש, שראיינה אותו במספר הזדמנויות העלתה סטורי על כך והסבירה מה היא חושבת על הדברים שאמר: "את איציק ראיינתי עוד בימים הראשונים של השבעה באוקטובר, אדם נדיר עם לב עצום ומרוסק לרסיסים"
מערכת ice |  1
לוסי אהריש מתפרקת בבכי (צילום צילום מסך מתוך רשת 13)
יצחק הורן, אביהם של שני החטופים איתן ויאיר הורן שכבר נמצאים בשבי החמאס כמעט 400 ימים, טען בראיון שלו לרשת 13, כי הוא מרגיש כמו לא מעט ממשפחות החטופים בישראל כי הם "שקופים".
המגישה של רשת 13 לוסי אהריש, שראיינה אותו במספר הזדמנויות העלתה סטורי על כך והסבירה מה היא חושבת על הדברים שאמר: "את איציק ראיינתי עוד בימים הראשונים של השבעה באוקטובר, אדם נדיר עם לב עצום ומרוסק לרסיסים"

עוד היא המשיכה וכתבה על האב המודאג שבניו עדיין בחזקת חמאס: "אתמול הוא אמר לי בדמעות בשידור 'לוסי אני לא רוצה להגיע לכאן יותר...אני מרגיש שאנחנו שקופים. איציק לא שקוף! משפחות החטופים לא שקופות! הן בטח לא צריכות להרגיש ככה בשום צורה".
כזכור, רק לפני שבועיים, מגישת רשת 13 לוסי אהריש שיתפה טקסט מרגש במיוחד ב-7.10, כאשר גם היא לא חלמה שנה קודם לכן שמדינת ישראל תשתנה לעד. את הטקסט הקדישה לבנה אדם הקטן והוסיפה תמונה שלו לצד הטקסט חסר המעצורים.
אהריש כתבה: "היום לפני שנה הדבקנו מדבקות על הדף ועל הפרצוף של אמא ואבא. זה היה יום שישי, אמא לא הלכה לעבודה והיה לנו הרבה זמן שטיח…היום לפני שנה ילד שלי, יכולתי להגיד לך שאני אשמור עליך מהכל. רק שיום למחרת ב-6:29 בבוקר השמיים רעדו והאדמה נספגה בדם. לוקח זמן לאמא לילד ראשון ובכלל, להבין שאת לא יכולה לשמור על הילד/ה שלך מהכל. לוקח כמה שנים טובות. לפעמים זה קורה שנשבר להם הלב לראשונה מאהבה נכזבת, לפעמים זה כשהם עוברים חרם בבית הספר או ביום הגיוס בבאקו״ם, או כשהם נוסעים לחו״ל לבד בפעם הראשונה… זה לוקח זמן… רק שבבוקר של השבעה באוקטובר, תוך כדי צפייה בכל הזוועות והשואה שהתחוללה בדרום זה היה היום שבו הבנתי שיש מצב שאני לא אוכל לשמור על אדם שלי מהכל. וזה היה מוקדם לי מידי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא חייבים להזכיר לנו שאתם מפורסמים.הייתם פעם... (ל"ת)
    אחת פשוטה 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור