טלוויזיה

חגיגה בשידור חי: הרמת כוסית ובקלאוות בערוץ 14

ינון מגל וחברי הפאנל בתוכנית הפטריוטים שמשודרת בערוץ 14, שידרו הערב מסוכה שהוקמה מחוץ למשרדיי הערוץ והרימו כוסית בשידור חי כדי לציין את חיסולו של יחיא סינוואר ושתפו ברגשותיהם על גבורת הלוחמים
מערכת ice | 
עכשיו 14 (צילום מסך ערוץ 14)
בערב מוצאי חג סוכות, ינון מגל בשידור תוכנית הפטריוטים פתח שידור מיוחד בסוכה חגיגית מחוץ לאולפני עכשיו 14, כשהם מציינים את חיסולו של רב המרצחים ומנהיג חמאס, יחיא סינוואר. מגל, בהתרגשות רבה, פתח את האירוע בהכרזה על "אירוע חשוב ודרמטי שמשנה את המציאות" והרים כוסית עם חברי הפאנל, שבה הביע את הערכתו על ההישג המודיעיני והצבאי.
מגל בירך את הנוכחים ואמר: "לפני שיהיו לנו בשורות קשות," בהתייחסו לנפילתם של חמישה לוחמים בקרבות בדרום לבנון. הוא חזר על דברי תודה לקב"ה והוסיף: "באבוד רשעים רינה," מהלך שהמחיש את התחושות המורכבות של חגיגות לצד אבל.
 
יותם זמרי, למרות בעיות קוליות, שיתף בחוויה האישית שלו והציג בהומור את הכפתור שלחץ עליו, שסייע להביא לחיסול סינוואר. איתמר פליישמן, בהרים כוסית נוספת, החמיא ללוחמי צה"ל ולמילואימניקים, והדגיש את הקשיים שהם חווים בעזה.
בהמשך, תת-אלוף במיל' אמיר אביבי דיבר על חשיבות ציר פילדלפי, ויקי אדמקר הוסיף זווית יהודית לחיסול. דנה ורון סיכמה את הרגע, והדגישה את החשיבות בשמירה על שמחה גם בזמנים קשים. השידור הסתיים בהרגשה של גאווה לאומית, עם הבטחה להמשך הדרך וניצחון מוחלט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה