טלוויזיה

איתי לוי שובר שיא: 7 מיליון שקלים בערב אחד

‎שברו שיא: 7,145,702 שקל נתרמו למען עמותת "חלאסרטן" במשדר ההתרמה שהנחו אגם רודברג ואיתי לוי. בנוסף איתי ריגש על הבמה עם ביצוע מיוחד לשיר לשלום
מערכת ice |  1
אגם רודברג ואיתי לוי (צילום יחצ)
‎אמש (שלישי) התאחדו על הבמה הזמרים הכי מוכרים ומושמעים בארץ וחידשו את השירים הנוסטלגיים והאהובים מתוך הסרט "הלהקה" של אבי נשר – זאת כחלק ממשדר התרמה ל״חלאסרטן״ ששודר בקשת 12.
בין אלה שכיכבו בערב: נועם קליינשטיין בעיבוד מקורי לשיר "בשמלה אדומה", אודיה שהדליקה את הירח מעל המחנה עם השיר "שלווה" ואנה זק עם שחר טבוך בדואט מפתיע ל "ישנן בנות״.
‎ההופעות המיוחדות נעשו כחלק ממשדר התרמה שהנחו אגם רודברג ואיתי לוי - שלצד העובדה שזו היתה הפעם הראשונה שלו על הבמה כמנחה, הוא גם ריגש בביצוע מיוחד ל״שיר לשלום״ - עבור עמותת "חלאסרטן" שהוקמה על ידי זוהר יעקובסון ביחד עם בעלה יענק'לה, ומלווה צעירים בגילאים 18-44 הנאבקים במחלה. 
בזמן המשדר נתרמו 7,145,702 שקלים - סכום ששבר שיא ועבר כמעט במיליון שקלים את הסכום שנאסף בשנה שעברה.
כאמור, מדובר בתפקיד ההנחיה הראשון אי פעם של לוי, זאת לצד התפקוד שלו כשופט ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" באותו הערוץ, התפקיד שלו בסדרה חדשה שיצרה בת חן סבג שתעלה ב-HOT וכן העובדה שכיכב בתפקיד הראשי במחזמר "קזבלן" בתיאטרון הבימה והוביל קמפיינים מסחריים.

בעבר הגיש לוי תוכנית אירוח בערוץ המוזיקה שבה אירח אומנים שונים, אך בשנים האחרונות הוא מיצב את עצמו כטאלנט בולט של קשת 12 שם הוא מקבל הזדמנויות רבות על המסך לעיני הרבה יותר צופים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הגזמתם בכתבה פרסומית יחצנית כזו?! (ל"ת)
    הגזמתם 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור