טלוויזיה

כוכב "האח הגדול" על הטרגדיה הקשה: "פשוט לא הפסקתי לבכות"

ברק מדר, פיינליסט "האח הגדול", שקיבל את הבשורה הקשה על נפילתו של בן דודו, עמית באכרי ז"ל, בקרבות ברצועת עזה, משחזר את הרגעים הקשים: "זה היה הדבר הכי קשה שעברתי בחיים שלי. יצאתי מהבית וקראו לי הצידה. ישבתי שם ושמעתי את הגמר ברקע"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
אסון כבד פקד את משפחת מדר-באכרי, כאשר סמ"ר עמית באכרי ז"ל נהרג בפעילות מבצעית ברפיח שבדרום רצועת עזה. באכרי היה בן דודם של האחים התאומים נועם וברק מדר, המוכרים לציבור מהשתתפותם בתוכנית הריאליטי "האח הגדול". האירוע הטרגי התרחש במהלך פעילות צבאית, כאשר מטען התפוצץ במבנה ברפיח, גובה את חייהם של ארבעה חיילים ופוצע שלושה נוספים באורח קשה.
ברק מדר, שכבר הודח מהתוכנית וגויס לשירות מילואים, קיבל את הבשורה המרה על נפילת בן דודו בזמן הגמר הגדול של התוכנית, שם סיים במקום החמישי. היום (שלישי), התארח מדר בפודקאסט של TMI, שם שוחח עם מיקי לוין על הטרגדיה הענקית שעבר ושחזר את הרגעים הראשונים בהם גילה זאת.
כוכב האח הגדול" שחזר את הרגעים הקשים שעבר: "זה היה הדבר הכי קשה שעברתי בחיים שלי. יצאתי מהבית וקראו לי הצידה. ישבתי שם ושמעתי את הגמר ברקע. פשוט לא הפסקי לבכות". 
כזכור, רגע אחרי הבשורה המרה שקיבל, העלה מדר פוסט כואב לחשבון האינסטגרם שלו, בו כתב: "בן דוד אהוב שלי, הלב מרוסק ולא יכול להכיל יותר, הלוואי ואני וכל עם ישראל, נהיה ראויים להקרבה שלך ושל החברים שלך, יהי זכרך ברוך".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה