טלוויזיה

צופית גרנט מתעצבנת בשידור חי: "זה הוציא אותי משיווי משקל"

צופית גרנט סיפרה בין היתר: "אני לא בנאדם כזה שצועק, אבל זה באמת הוציא אותי משיווי משקל. קודם כל הניסיון להגיד שאין סימטריה, אני לא ימנית ולא שמאלנית ועברתי משבר אמון עצום מול הממשלה אחרי השבעה באוקטובר, אבל לבוא ולהגיד שאין שום סימטריה במכונת הרעל?"
מערכת ice | 
צופית גרנט זועמת (צילום רשת 13)
אחרי שפורסם הסרטון שחרך את הרשת בו צופית גרנט נשמעה מתפרקת בכעס, היא עלתה אמש (ראשון) לראיון אצל שרון גל ברדיו גלי ישראל ודיברה על ההשפעה של התפוצצות הסרטון המדובר.
גרנט סיפרה בין היתר: "אני לא בנאדם כזה שצועק, אבל זה באמת הוציא אותי משיווי משקל. קודם כל הניסיון להגיד שאין סימטריה, אני לא ימנית ולא שמאלנית ועברתי משבר אמון עצום מול הממשלה אחרי השבעה באוקטובר, אבל לבוא ולהגיד שאין שום סימטריה במכונת הרעל?".

היא המשיכה וטענה: "הניסיון הזה לבוא ולהטיח את הרעילות הזו לצד אחד בלבד - היה שם משהו פוגעני בצורה בלתי רגילה ולא יכולתי להכיל את זה. כל היום דוקרים את העם המדמם שלנו ומנצלים את אזורי החולשה שלנו כדי למוטט אותנו".
לסיום אמרה בכעס: "התקווה שלי יושבת בתקומה שהייתה לנו בשמונה לאוקטובר, אני חיה את האיחוד של העם הזה, אני חיה בכל המגזרים כאחת שנשואה לאדם חרדי עם משפחה מהציונות הדתית וכל מה שאני ושולי עושים זה חיבורים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה