טלוויזיה

כוכבת צומת מילר בקרב משפטי כואב: הפרידה הובילה למאבק

דיקלה הדר, שכיכבה בסדרה "צומת מילר" נפרדה אחרי 12 שנה מזוגתה שני גרובר וכעת השתיים בעיצומו של מאבק בין כותלי בית המשפט
מערכת ice | 
צומת מילר (צילום מאיה באומל בירגר)
לא מכבר, השחקנית דיקלה הדר, שכיכבה בסדרה "צומת מילר", וזוגתה שני גרובר נפרדו השנה אחרי 12 שנים ביחד. הפרידה הובילה למאבק משפטי מורכב ורגיש, כאשר כל אחת מהן פנתה לייצוג משפטי נפרד. עו"ד בני דון יחיא מייצג את גרובר, ואילו עו"ד שגית ארגמן הוט מייצגת את הדר.
על פי הפרסום במאקו, השתיים שהביאו לעולם שלושה ילדים במסגרת הורות משותפת מתורם זרע, נמצאות בעיצומו של עימות שגלש לבתי המשפט ולא נראה שיש באופק מקום לאופטימיות בנוגע לקשר בין השתיים.

כזכור, בריאיון ל"לאשה" במאי האחרון, שיתפה הדר על הפרידה: "היו לנו שנים מדהימות ביחד, הבאנו לעולם שלושה ילדים, אבל שתינו התפתחנו למקומות שונים והפרידה הייתה הדבר המדויק לשתינו. כשנפגשנו מאוד התאמנו אחת לשנייה בצרכים שלנו, היה בינינו חיבור נשמתי עמוק, אבל אנחנו מאוד שונות וכבר היה קשה לחיות עם השוני הזה."
הדר הוסיפה: "אני מאוד רוצה לקוות שנגיע מתישהו לפרק חדש של חברות בחיינו, אבל כרגע אנחנו לא שם כי עדיין יש כאב ויש מטענים. אני מאחלת לשני רק טוב, לעד אתפלל שתהיה מאושרת כדי שהילדים שלנו יהיו מאושרים. יש לנו צווי הורות על שלושתם, ומבחינתנו הם הילדים של שתינו מהיום שהם נולדו".
בעבר, הדר גם שיתפה את הקשיים הכלכליים עמם מתמודדים שחקנים רבים בישראל. היא כתבה בפוסט שזכה לתהודה רבה: "אני נאלצת להודות: אני לא מצליחה להתפרנס ולפרנס את ילדיי מהמקצוע שלי. החלום ושברו".
בתגובה לפרסום במאקו, על המאבק המשפטי, מסר עו"ד שגית ארגמן, המייצג את הדר: "המידע אינו מדויק. כל מה שמעניין את מרשתי הוא טובת הילדים, פרטיותם ולגדל אותם בשקט ובתקשורת טובה עם בת זוגה לשעבר." מנגד, עו"ד בני דון יחיא, המייצג את גרובר, הגיב: "אני לא נוהג להגיב על תיקים של לקוחות שלי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה