טלוויזיה

סלקום, הוט או yes: איפה ניתן היה לצפות בטלוויזיה ביום כיפור?

הפעיל החילוני נאור נרקיס פרסם במהלך יום הכיפורים אלו גופי שידור אפשרו לצפות ב-vod במהלך החג, ומצא כי כולם פעלו כמעט בלי הגבלות. זו הרשימה המלאה
מערכת ice |  2
טלוויזיה (צילום shutterstock)
אין עוררין על הפסקת שידורי כל הערוצים במהלך יום הכיפורים, אבל מדי שנה ניצת הוויכוח התמידי על סגירת שירותי ה-vod למי שבכל זאת מעוניין לצפות בסדרות ביום הקדוש. הפעיל החילוני נאור נרקיס, ראש תנועת ״ישראל נאורה״, נלחם בשנים האחרונות בסגירת ה-vod בכיפור, ופרסם במהלך החג את הסקירה שלו לפי גופי השידור השונים.
נרקיס כתב: סטטוס VOD בכיפור: פרטנר  - עובד! סלקום - עובד! פרי טי וי - עובד! נקסט - עובד! סטינג - עובד! יס - עובד (באמצעות שורת חיפוש), הוט - עובד (באמצעות שורת חיפוש)".
 

עוד כתב נרקיס: "בשבוע האחרון התקשרנו לכל חברת כבלים ואמרנו מראש: 'לא תפתחו את הVOD - נבקש פיצוי. כנראה שרק צריך להצמיד מחיר לכפיה דתית. ברצוני להתנצל בפני כל נציגי השירות שחפרתי להם בטלפון ולא הסכמתי לנתק במשך 50-70 דקות ושטחתי בפניהם טיעונים צרכניים וטיעוני הפרדת דת ממדינה שפינוזיסטיים. לדעתי הם פתחו את הVOD כי התשתי אותם.
"חלק מהחברות, כמו יס, בחרו קצת 'להקשות' ולהסוות את הזמינות. בסלקום חיפשתי את הסדרה הרצויה בצד ימין למעלה וזה עבד. לדעתי חלק מהחברות בחרו ללכת בין הטיפות ולהשאיר את זה זמין בחיפוש ולא במסך הרגיל. אבל זו כבר התקדמות ביחס לחסימה מוחלטת. בשורה התחתונה אפשר לגשת לתוכן. זה חלק מתהליך, וכך צריך לראות את זה וזה צעד בכיוון הנכון. וחשוב מאד: כל הכבוד לתאגיד השידור הציבורי שיודע שבציבור יש גם חילונים ולא יהודים שרוצים בינג׳ קופה ראשית".

אתמול, בטרם כניסת החג פרסם נרקיס: "הידעתם? אם חברת הכבלים שלכם חסמה לכם שירותי VOD ביום כיפור, ורובן עושות זאת, תוכלו לבקש פיצוי על החלק היחסי שבו זה נחסם לכם מסיבות דתיות. אני ביקשתי את הפיצוי שלי. גם אם זה כמה שקלים, אם הרבה יבקשו הכפייה הדתית תעלה להם מצרפית 2-3 מיליון שקלים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כפיים. מזל שאין לך שום דבר אחר להתעסק בו. (ל"ת)
    כבוד למפעל הטמטום 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סתם אדיוט, אם נלך על הכיוון ההפוך הנזקים יורגשו
    אמיר 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה צריך לכבד כפיה חילונית ? ולא פעם בשנה את יום כיפור? אפשר להוריד סרטים שיהיה לו מה הלחץ... סתם אדיוט הבחור, בכל מקרה אם נכריח את המשק בכל מה שקשור לדת הפוך מכפיה חילונית זה יורגש פי אלפים, החל מהאוכל, וכלא באורך חיים, לא חכמה לכפות כל דבר חילוני ולהתנגד לכל דבר דתי, שאין כבוד הדדי זה הרס מוחלט, לכן השם שלו ממש רחוק מישראל נאורה.
    סגור