טלוויזיה

השחקנית בת ה-50 חושפת ההתמודדות עם סרטן: "לא חשבתי לפרסם"

באינסטגרם שלה פרסמה כוכבת 'המשרד' ג'נה פישר: "אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד. מעולם לא חשבתי שאפרסם הודעה כזו, אבל הנה אנחנו כאן. בדצמבר האחרון אובחנתי כחולה בסרטן שד משולש חיובי בשלב 1. לאחר ניתוח, כימותרפיה והקרנות - אני כעת נקיה מסרטן"
מערכת ice | 
המשרד (צילום המשרד)
השחקנית האהובה שכיכבה בסדרת המופת המצליחה 'המשרד', ג'נה פישר בת ה-50, חשפה הבוקר (רביעי) כי אובחנה עם סרטן השד השנה ולאחר סדרת טיפולים כימותרפיים, הקרנות וניתוחים היא ניצחה את המחלה.
באינסטגרם שלה פרסמה פישר: "אוקטובר הוא חודש המודעות לסרטן השד. מעולם לא חשבתי שאפרסם הודעה כזו, אבל הנה אנחנו כאן. בדצמבר האחרון אובחנתי כחולה בסרטן שד משולש חיובי בשלב 1. לאחר ניתוח, כימותרפיה והקרנות - אני כעת נקיה מסרטן".

עוד סיפרה: "נמצא משהו בשד השמאלי שלי, תפסנו את הסרטן מוקדם והוא לא התפשט לתוך בלוטות הלימפה או לשאר הגוף שלי, איבדתי את השיער שלי במהלך הטיפולים, אבל הודות לכמה פאות וכובעים נהדרים עם שיער, יכולתי לחכות עד עכשיו כדי לחשוף את כל מה שקרה לי". 
לסיום כתבה: "אני מפרסמת את ההכרזה הזו מכמה סיבות: אחת, אני מוכנה לעזוב את הפאות. שתיים, להפציר בך לעבור את הממוגרפיה השנתית שלך. את יכולה גם לבקש מהרופא שלך לחשב את ציון הערכת הסיכון שלך לסרטן השד, ולקבל כל בדיקה נוספת הנדרשת לכך. אני רצינית - תתקשרי לרופאים שלך מיד. אם הייתי מחכה שישה חודשים יותר, הדברים היו יכולים להיות הרבה יותר גרועים. אחרי הטיפולים האחרונים, בעלי שאל אותי אם יש משהו שאני רוצה לעשות כדי לחגוג. אמרתו לו שאני פשוט רוצה להיות עם הילדים בחצר האחורית שלנו, ולזרוק קונפטי. אז עשינו את זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה