טלוויזיה

כוכבות "המירוץ למיליון" נחשפות: זה הצעד המפתיע לאחר הזכייה

לאחר שהגיעו למקום הראשון בתוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" וזכו בפרס הכספי, האחיות אן ולי אברהמי החליטו לקחת פסק זמן מעיסוקיהן ובימים אלו הן מטיילות עם משפחתן ביעד נחשק | כל הפרטים

מערכת ice | 
אן ולי - המירוץ למיליון (צילום מסך קשת 12)
לאחר שהגיעו למקום הראשון ב"מירוץ למיליון" וזכו בצ'ק הנחשק בסך מיליון שקלים, האחיות אן ולוי אברהמי החליטו לקחת פסק זמן ובימים אלו הן מבלות בחופשה משפחתית בגיאורגיה. צמד האחיות מתכננות להישאר ביעד המצוין שבעה ימים בלבד בכדי ליהנות מקסמה האמיתי של גיאורגיה. 
על פי הפרסום של "מאקו סלבס", האחיות אן ולי מבלות את החופשה עם האם אן רות, שי (אחיה התאום של לי) ובת זוגו ועוד ארבעה אחים נוספים; שר, בן, דייב וריי. בן זוגה של אן אברהמי, יאיר יליזרוב אשר אותו חשפה לראשונה בהקרנת חצי הגמר של תוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון". 
כזכור, בתחילת החודש הגיעו האחיות אן ולי אברהמי אל משרדי קשת 12, שם אספו את הפרס הנחשק בסך מיליון שקלים. לצד הזכייה בתוכנית הטלוויזיה "המירוץ למיליון", השתיים החליטו לחתום בסוכנויות שונות. בעוד שאן אברהמי חתמה בסוכנות של רינת איתן אחותה לי החליטה לחתום בסוכנות של גלי בראון.
לאחרונה סיפרו השתיים בריאיון לאתר "מאקו" מה הן מתכננות לעשות בפרס הכספי הנחשק שבו זכו: "קודם כל נתרום מעשר. לא חסר היום למי לתת ומי שצריך את זה כמו חיילים או ארגונים. אחרי זה נתחלק חצי-חצי כמובן ונשקיע כדי לעשות עוד כסף. קשה בישראל, זה צריך להיות מיליון דולר".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה