טלוויזיה

רשת 13 מקבלת מחמאות נדירות: "עשו מה שנכון"

יו"ר ועד העובדים של חדשות 13, העיתונאי מתן חודורוב, כתב בטוויטר שלו בעקבות ההחלטה: "מברך על החלטת רשת להשאיר באוויר את ״אזור מלחמה״, גם המגיש הוותיק, אמנון לוי, שכבר שילם במקומו בערוץ, שיתף את הדברים של חודורוב וכתב: "החלטה חכמה של רשת 13. איזור מלחמה של רביב דרוקר היא תוכנית מעולה וטוב שהבינו זאת"
מערכת ice | 
אמנון לוי (צילום יונתן זינדל פלאש90)
לאחר שרשת 13 עמדה בהתחייבות, הברכות מתחילות לזרום. ערוץ רשת 13 הודיע היום (שני) כי הערוץ האריך עם העיתונאי רביב דרוקר את החוזה על שידור התוכנית אזור מלחמה עד סוף 2025, דבר שגרם לקולגות לחלק אחרי הרבה מאוד זמן מילים חמות לערוץ.
יו"ר ועד העובדים של חדשות 13, העיתונאי מתן חודורוב, כתב בטוויטר שלו בעקבות ההחלטה: "בעיצומו של יום קשה, אני מברך על החלטת רשת להשאיר באוויר את ״אזור מלחמה״, תכניתו המצוינת של חברי רביב דרוקר".
הוא המשיך וכתב: "רביב ומנכ״ל הערוץ, אמיליאנו קלמזוק, התעלו מעל מחלוקות העבר ועשו את מה שנכון, גם בעבור חברת החדשות. בכך, מוכיח ערוץ 13 כבר פעמיים יכולת נדירה לתקן שגיאות. כבוד למעורבים".
גם המגיש הוותיק, אמנון לוי, שכבר שילם במקומו בערוץ, שיתף את הדברים של חודורוב וכתב: "החלטה חכמה של רשת 13. איזור מלחמה של רביב דרוקר היא תוכנית מעולה וטוב שהבינו זאת בהנהלה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה