טלוויזיה

יום השנה לטבח שמחת תורה: סלקום TV בשידורים מיוחדים

שנה אחרי ה-7 באוקטובר ערוצי הבית של סלקום TV לא ישדרו, בערוצים אחרים ובעמוד הבית של השירות יופיעו תכנים מותאים העוסקים במלחמת חרבות ברזל ובאירועי השבעה באוקטובר הקשים והשפעותיהם על חיינו עד היום

מערכת ice | 
שנה לטבח שבעה באוקטובר (צילום shutterstock, פלאש 90/ אורן בן חקון, חיים גולדברג, עבד רחים כתיב)
במלאת שנה לאירועי ה-7.10, בסלקום TV מרכינים ראש ומציינים היום (שני) את יום השנה ביום שידורים מיוחד.
בין התכנים המיוחדים שיעלו לשידור בשירותי הסטרימינג של סלקום TV:
שנה באוקטובר: פרויקט מיוחד של מטה המשפחות להחזרת החטופים.
ביום בו הזמן עצר מלכת זה היום בו גם התחיל המרוץ נגדו. כבר שנה ש-101 חטופים עדיין בשבי שם בעזה. ואנחנו כאן במילואים, ומפגינים, ומפונים, וכועסים, ומפולגים, ודואגים - הזמן של החטופים הולך ואוזל וכשהוא ייגמר, ייגמר גם הזמן שלנו, כעם אחד אנחנו רוצים אותם בבית, לא רק בגלל האנושיות והאחריות והערבות ההדדית - כי אנחנו יודעים שרק כשהם יחזרו גם אנחנו נוכל לחזור לעצמנו. לחזור להאמין מהמקום הכי עמוק שלנו שאם משהו כזה היה קורה לנו, כל עם ישראל היה מתייצב מאחורינו. זה לא קשור לפוליטיקה, זה לא שמאל וימין, זה קשור להבנה שכולנו יחד. נחזיר ונקום. בפרויקט המיוחד שיעלה בסלקום TV תעלה סדרה של סרטונים קצרים, ישולבו רגעים (״פלאשבקים״) שונים מהשנה-באוקטובר ומונולוג קצר של אנשי תקשורת ויוצרים בולטים בישראל, על הדרך שלנו לצאת מהלופ הטראגי הזה.
רציתי לספר לך
פרויקט מיוחד של דיגיטל רשת 13, בו קרוביהם של מי שנרצחו או נפלו במלחמת "חרבות ברזל" מתייצבים מול המצלמה לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר.
הקרובים מספרים מה קרה מאז לכתם - ומה הם לא הספיקו להגיד להם במהלך חייהם.
ערוץ 24
ערוץ 24 ישדר לאורך כל היום הקדשות של שירים לנופלים.
ערוץ דוק
הערוץ ישדר לאורך כל היום פרקים מיוחדים של הסדרות הקבועות שיעסקו בהשפעות המלחמה. בין היתר, ישודרו פרקים של "דוקטור נפש" על חוסן נפשי ועל ההתמודדות של בני נוער ואמהות, פרקים של "דוק טוק" שיסבירו כיצד להתמודד עם חרדות אצל מבוגרים וילדים, פרקים של "בחזרה לחיים" שיביאו את סיפוריהם המרגשים של פצועים שמצליחים להשתקם ו"נובה מסע להחלמה", סדרה דוקומנטרית שמלווה במשך מספר חודשים שישה מנפגעי הנובה.
זיכרון ברזל: המילים האחרונות
פרויקט של רשת 13 שמביא לאור את הסיפורים של האנשים שאיבדו את היקר להם מכל - ואת הדברים שלא הספיקו לומר להם.
עו"סיות במלחמה
סרט דוקומנטרי שמביא את סיפורן של עובדות סוציאליות שמצאו את עצמן בלב הלחימה עוזרות לאנשים רבים מספור, כשאין להן רגע לעצור ולעזור לעצמן. במאית: ציפי קרליק.
ZOOM ללב
פרויקט פודקאסטים מיוחד ומרגש של ערוץ ZOOM לציון שנה למלחמת חרבות ברזל בהנחיית מירב פלדמן ובהשתתפות: ברהנו טגניה, התקווה 6 ועוד. לצד הפרויקט הזה תשודר גם מהדורה מיוחדת של המהדורה הצעירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה