טלוויזיה

מגיש חדשות 12 חושף בפעם הראשונה: "אני בפוסט טראומה"

אחרי השנה המטלטלת שעבר בצל מלחמת חרבות ברזל, כתב חדשות 12 תמיר סטיינמן חושף מה עבר עליו בעקבות ה7/10: "אני די בטוח שאני בפוסט טראומה. ראיתי דברים שבני אדם לא אמורים לראות", וגם: מה דעתו על ערוץ 14?
מערכת ice | 
תמיר סטיינמן (צילום אינסטגרם)
ראיון מסקרן במיוחד ייראה אור במגזין מוצ"ש של 'מקור ראשון', כאשר הכתב בדרום של חדשות 12, תמיר סטיינמן שעבר לגור במרכז ומונה למגיש המהדורה המוקדמת בחדשות 12 מספר בריאיון בלעדי לרחלי מלק-בודה על הקושי שהוא חווה מאז ה-7.10.
בין היתר, הוא חושף: "אני די בטוח שאני בפוסט טראומה. ראיתי דברים שבני אדם לא אמורים לראות, ואלו דברים שלא יוצאים לי מהראש. אני גם עושה עם עצמי חשבון נפש. כל יום אני שואל את עצמי מה יכולתי לעשות אחרת אני מרגיש שלא שברתי מספיק את הקירות האלה, של היהירות והשאננות של הצבא והמנהיגות. לא אתגרתי אותם מספיק"

הוא נזכר בדיווח שלא עלה טוב: "באביב הערבי ב־2010 קיבלתי טלפון מסמנכ"ל החדשות להיכנס לסיני עם הפספורט האנגלי ולדווח משם. באותן שעות התחוללה מהפכה במצרים, ואני הסתננתי לשטח. אחרי 40 דקות הליכה צילמתי את עצמי, ואז חבורת חמושים הגיעה והורידה לי את היד עם המצלמה. הם חשדו שאני מרגל, התחילו להכות אותי בחקירות שהלכו והפכו אלימות. בנקודת זמן מסוימת, כשהם לא שמו לב, סימסתי לאבי וייס: 'תפסו אותי'. לאחר 12 שעות של חקירות, הובילו אותי עד שראיתי אור – זה היה הגבול, שם חיכו פיקוד העורף, ג'יפים, משטרה ואמבולנס".
*ל ערוץ 14 אומר סטיינמן: "אני חושב שזה ערוץ לגיטימי. אני נגד לעשות דה־לגיטימציה לגופי תקשורת ולעיתונאים, עצוב לי מאוד עם מה שקורה עכשיו... יש עיתונאים שהדעות שלהם ימניות, יש עיתונאים שהדעות שלהם שמאליות, והם באותה קבוצה, באותה מערכת. ולתייג עיתונאים, גם את ערוץ ,14 אני נגד זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה