טלוויזיה

דני קושמרו שובר את הרשת: "במקום לשים תמונה מזהמת שלו"

הבוקר העלה המגיש תמונה לאינסטגרם שלו כשכתב בסטורי: "יש משהו נקי יותר באוויר של תחילת שבוע כשאיש שהקדיש את כל חייו לרצח אנשים הפך למצב אבקה. במקום לשים תמונה מזהמת שלו, שמתי את תולה. ועכשיו - האחים והאחיות שלנו בעזה"
מערכת ice | 
דני קושמרו (צילום מסך חדשות 12)
אחרי שאתמול (שבת), הוכרז רשמית על חיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה על ידי חיל האוויר בתקיפה בלבנון ביום שישי, התגובות, הבדיחות וההלצות על חשבונו הגיע וגם המגיש של 'אולפן שישי' של חדשות 12 דני קושמרו הצטרף לחגיגת חיסולו של נסראללה.
הבוקר העלה המגיש תמונה לאינסטגרם שלו כשכתב בסטורי: "יש משהו נקי יותר באוויר של תחילת שבוע כשאיש שהקדיש את כל חייו לרצח אנשים הפך למצב אבקה. במקום לשים תמונה מזהמת שלו, שמתי את תולה. ועכשיו - האחים והאחיות שלנו בעזה". 

ככה או ככה, דני קושמרו ומהדורת החדשות המרכזית השבועית "אולפן שישי" בקשת 12 בהגשתו הציגו בסוף השבוע האחרון נתון שיא לשנה זו ולמעשה של כמעט שנה שלמה של מלחמת 'חרבות ברזל', וזאת בעקבות החיסול האדיר של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה.

צילום מסך מאינסטגרם דני קושמרו
המהדורה בהגשתו הניבה לא פחות מ-21%, זהו שיא שנשבר לראשונה מאז ה-27.3.2020 וכן המשדר השני הכי נצפה אי פעם של אולפן שישי בכל הזמנים, זאת עם מאות אלפי צופים שעכבו אחרי העדכונים על הנעשה בלבנון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה