טלוויזיה

מגישת חדשות i24news נוטשת את השידור: "אני נפרדת מכם"

מירי מיכאלי הסבירה לחברי הפאנל: "השבת נכנסת בעוד זמן קצר ולכן אני נפרדת מכם כדי שאוכל להספיק להדליק נרות", היא סיפרה מי המחליפה שתחליף אותה והעבירה את השידור אל יגאל רביד שליח הערוץ בארצות הברית ואמרה לקהל: "שבת שלום לכם"
מערכת ice |  1
מירי מיכאלי (צילום צילום מסך מתוך i24news)
לאחר שעות מורטות עצבים באולפן החדשות של i24news לקראת נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצרת הכללית של האו״ם בניו יורק, המגישה מירי מיכאלי חתמה את השידור המיוחד בברכת שבת שלום והסבירה מדוע היא חייבת לצאת מיד.
מיכאלי הסבירה לחברי הפאנל: "השבת נכנסת בעוד זמן קצר ולכן אני נפרדת מכם כדי שאוכל להספיק להדליק נרות", היא סיפרה מי המחליפה שתחליף אותה והעבירה את השידור אל יגאל רביד שליח הערוץ בארצות הברית ואמרה לקהל: "שבת שלום לכם".
 
רק לפני מספר שבועות, לאחר שהקב"נית עדי אלגרט שכינתה לוחמים בעזה בתור "אוכלי מוות" הודחה מתפקידה אחרי שעוררה סערה ענקית שהשתוללה ברשתות החברתיות, התברר כי גם בעלה של מירי מיכאלי, מגישת מהדורת חדשות i24news משרת בחטיבת אלכסנדרוני בעזה. היא דיברה על האירוע אמש (שלישי) בשידור חי.

מיכאלי טענה: "לפני זמן קצר הודחה מתפקידה קצינת בריאות הנפש של חטיבת אלכסנדרוני, עדי אלגרט לאחר שהתבטאה באופן קשה כלפי מפקד החטיבה והלוחמים וכינתה אותם 'כת של אוכלי מוות'. היא גם אמרה שתמיכה ברצח עם רווחת בחטיבה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קצינת בריאות הנפש
    ציפקה 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא סתם עדי בחרה במקצוע הזה כנראה שגם היא לוקה בנפשה אחרת למה בחרה במקצוע הזה? טוב שהעיפו אותה.
    סגור