טלוויזיה

HOT ביום שידורים מיוחד לציון יום השנה לשבעה באוקטובר

חברת HOT מקיימת לוח שידורים מיוחד ביום השנה לשבעה באוקטובר, שבו תשדר תכני מקור שסובבים סביב סיפורי הגבורה והזיכרון של השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל. צפו בהצצה לבכורת הסרט המשחזר את סיפור המסיבה בפסטיבל הנובה
מערכת ice | 
HOT (צילום freepik, shutterstock)
חברת HOT מקיימת לוח שידורים מיוחד ביום השנה לשבעה באוקטובר, שבו תשדר תכני מקור שסובבים סביב סיפורי הגבורה והזיכרון של השבעה באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל.
בין התכנים: תכני מקור של  HOT8 - סרט המקור ״לא גיבורים אנחנו״ - תיעוד מתוך עזה של פלוגה לוחמת שיצר אחד מהלוחמים, ״עוד נחזור לרקוד״ – בכורה ישראלית לסרט שנרכש לשידור ברחבי העולם המשחזר את סיפור המסיבה שהפכה לגיהינום מפי השורדים, "מקועקעים לכל החיים" דוקו על מקעקעת שניצלה מהטבח, פרקי ספיישל של "מחוברים - החיים במלחמה”, סרטי הנצחה אישיים שהכינו קרוביהם של הנופלים והנרצחים וישודרו ב-HOT3 ועוד.
 

בתחילת חודש ספטמבר הודיעה חברת HOT על פרויקט ההנצחה המיוחד שהיא מתכננת לשדר ב-7 באוקטובר. בהודעה נכתב כי בימים אלו עמלים בחברה על איסוף סרטי הנצחה אישיים שהוכנו על ידי קרוביהם ומוקירי זכרם של הנופלים והנרצחים. בחברה ביקשו ממשפחות שכולות וחברים קרובים של נופלים ונרצחים לשלוח את החומרים לכתובת המייל שמופיעה במודעה. גם בחברת yes הודיעו כי יקדישו את התכנים שלהם ב-7 באוקטובר להפקות מקור מיוחדות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה