טלוויזיה

ינון מגל נפרד ועוקץ: "ביי ביי, ברוך שפטרנו"

ינון מגל שיתף הודעה ותמונה שקיבל של כרטיסי הבנק גזורים וכתב: ״ביי ביי לאומי, ברוך שפטרנו״, הוא קיבל הודעה מאחד העוקבים לפיה: "ינון שלום, התקשרו אליי עכשיו במפתיע מבנק לאומי לשאול אם הכל בסדר עם החשבון ואם צריך משהו. נראה לי שהם מנסים לשמר לקוחות מהמגזר. מעניין למה"
מערכת ice |  4
ינון מגל, חנן פרידמן (צילום Magma Images, מסך ערוץ 14, פלאש 90)
לאחר התביעה הייצוגית שהוגשה נגד בנק לאומי בסך מיליוני שקלים, זאת בגין ההשתתפות של הבנק בשביתה של ההסתדרות הכללית בשבוע שעבר, מסתבר שהחרם של הלקוחות על הבנק לא נפסק ומגיש ערוץ 14 והפטריוטים ינון מגל המשיך לעודד את החרם.
ינון מגל שיתף הודעה ותמונה שקיבל של כרטיסי הבנק גזורים וכתב: ״ביי ביי לאומי, ברוך שפטרנו״, הוא קיבל הודעה מאחד העוקבים לפיה: "ינון שלום, התקשרו אליי עכשיו במפתיע מבנק לאומי לשאול אם הכל בסדר עם החשבון ואם צריך משהו. נראה לי שהם מנסים לשמר לקוחות מהמגזר. מעניין למה".
כזכור, על פי הדיווחים האחרונים, התביעה הייצוגית מוגשת על ידי לקוח הבנק, שהגיע ביום השביתה כדי לקבל שירות ולאסוף מסמכים חשובים, אולם סניף הבנק אליו הגיע נותר סגור כתוצאה מהשביתה, ובעקבות כך הוא טוען כי בזבז יום עבודה לחינם, והגיש בשקה לתביעה ייצוגית נגד הבנק על סך של מיליוני שקלים.
כזכור, רק לאחרונה נודע כי צופי ערוץ 14 הגישו תביעה במאות מיליוני שקלים נגד בנק לאומי, חנן פרידמן, וכל הדירקטורים בבנק, בגין הטענה על בחירתם להדיר את צופי ערוץ 14, כביכול, ולא לפרסם בערוץ 14.
הבקשה לתביעה ייצוגית הוגשה יום לבית המשפט המחוזי בירושלים בהיקף מוערך של מאות מיליוני שקלים כנגד בנק לאומי ומנהליו. הבקשה מגיעה לאחר שבסוף יולי נשלחה התראה לפני הגשת תובענה ייצוגית, אך בבנק לא הגיבו להתראה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ינון צודק פשוט אלוף
    אייל 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעריך את הכנות שלך ינון
    סגור
  • 3.
    לא אוהבת חרמות, לא נגד הבנק ולא של הבנק נגד ימנים ודתים (ל"ת)
    למה ככה? 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בנק לאומי שלום
    אפרים שם אמיתי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לקוח שלכם .מחזיק מעל 2100000 אצלכם.אם לא תפרסמו בערוץ 14 הערוץ הכי ישר ואמיתי אפסיק להיות לקוח שלכם.מחכה 10 ימים לפירסום
    סגור
  • 1.
    מתפרנס טוב מהבריונות שלו (ל"ת)
    טובה 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור