טלוויזיה

כוכב "ארץ נהדרת" משנה כיוון: זה מה שיעשה לראשונה בחייו

יובל סמו משנה כיוון ויככב לראשונה בסדרה "שחר אדום", שתעלה לאוויר ב-7 באוקטובר, שם הוא יגלם נהג אמבולנס שמציל חיים של אנשים תחת אש. צפו בהצצה לסדרה של YES
מערכת ice | 
ארץ נהדרת (צילום מסך קשת 12)
יובל סמו, אחד הקומיקאים המצחיקים ביותר בישראל וכוכב "ארץ נהדרת", משחק במשך כל הקריירה שלו, מלבד מספר תפקידי אורח שביצע, בתפקידים קומיים כאלה ואחרים. אלא שכעת, סמו משנה כיוון אחרי שיככב בקרוב באחד התפקידים הראשיים בסדרה "שחר אדום" שתעלה בקרוב לאוויר ב-YES.
על פי N12, הסדרה תעלה עם ציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר, ותעסוק במספר סיפורי גבורה שהתרחשו. אחד מהסיפורים יגולל את היום של שלושה מתנדבי מד"א שזינקו לאזורי הלחימה בעוטף עזה, שם פינו אנשים תחת אש. סמו לוהק בתור נהג האמבולנס.
הסדרה של YES תעלה לשידור בשיתוף חברת FOX האמריקאית. מלבד הסיפור של שלושת מתנדבי מד"א, הסדרה תעסוק גם בסיפורם של משפחת תעסה במושב נתיב העשרה, שם שני הורים פרודים הגרים בסמוך אחד לשנייה ניסו להגן על חיי ילדיהם. צפו בהצצה לסדרה של YES מתוך N12:
בנוסף על כך, הסדרה תגולל את סיפורה של רוכבת האופניים איה מידן מקיבוץ בארי שהסתתרה עם צעיר בדואי בשדות הקיבוץ, ואת המקרה של שתי צעירות במסיבת הנובה, שננעלו בשירותים וצפו מבחוץ בכל הזוועות מתרחשות מול עיניהן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה