טלוויזיה

יוצאת האח הגדול מסבירה מדוע ירדה למחתרת: "כתבו לי רוסיה מסריחה"

עם הצלחה מסחררת בעולם הדוגמנות והרשתות החברתיות, הדבר האחרון שהייתם מצפים ממריה דומרק הוא להיעלם. הכוכבת, שהשתתפה בשנת 2018 ב"אח הגדול" והחלה רומן שנוי במחלוקת בבית, מגלה מה גרם לה לברוח מהפרסום ולהסתתר

מערכת ice | 
מריה דומרק (צילום מסך מתוך "הצינור", רשת 13)
רגע אחרי שכיכבה בבית האח הגדול, הדוגמנית ואושיית הרשת שהייתה בין הראשונות להגיע למיליון עוקבים, מחקה את האינסטגרם והתנתקה.
מריה דומרק, הפתיעה אז את כל סביבתה והחליטה לעזוב קמפיינים נחשקים, להפסיק לדגמן ולא לענות יותר לאנשים מהתעשייה ומהתקשורת. 5 שנים אחרי ההיעלמות המסתורית היא מסבירה בראיון ל"צינור" של גיא לרר, מה קרה לה.
"לא ידעתי מי אני ומה אני עושה הלאה. זו הייתה הנקודה הכי נמוכה שלי אי פעם", תיארה דומרק את חייה אחרי היציאה מהאח הגדול.
כזכור, דומרק נכנסה לבית כאשר היא בזוגיות עם בועז יוסף ובעודה מצטלמת לריאליטי, פיתחה קשר עם דייר אחר בבית האח, רועי קורנבלום. השניים אף הפכו לבני זוג בתום העונה.  
דומרק מסבירה שאחת מהסיבות הבולטות שהחליטה להתרחק מעולם הפרסום בזמנו היא ההתמודדות עם התגובות הקשות שקיבלה על הרומן עם קורנבלום: "כתבו לי 'זונה בוגדנית', 'רוסיה מסריחה כמו כולן'... לא היה מי שינחה אותי איך להתמודד עם זה. אין זמן לנתח כלום. התחילה התדרדרות של עבודה גוררת עבודה ואני עושה מה שאומרים לי. אני בנאדם. יש פה מישהי מתחת לכל הדבר הזה שרוצה שיבינו אותה", הבהירה דומרק.
הדוגמנית לשעבר, שנפרדה בהמשך מקורנבלום לאחר 6 שנות זוגיות, הסבירה שהתקשתה אז להתלונן לפני סביבתה על הקשיים שלה כשמבחוץ נראה שיש לה הכל: "עד שזה היה חייב להתפוצץ", הסבירה, "לא היה לי מושג לאן אני הולכת אבל הייתי חייבת (להתנתק)".
כיום דומרק מתקלטת, מפיקה ושרה ואף מייצגת את עצמה. "אני אחראית על הגורל שלי. זה הכל אני. החיים שלי בידיים שלי לחלוטין ואם אני מתמקדת במטרה אני יודעת שאני אשיג את זה", סיכמה דומרק באופטימיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה