טלוויזיה

כוכבי האח הגדול חושפים את השם של בנם: כזה עוד לא שמעתם

שניר בורגיל ושי לי עופרי, יוצאי האח הגדול, הביאו את בנם הבכור לעולם לפני שמונה ימים. אמש, השניים חגגו לצאצא ברית והכריזו על שמו הנדיר של התינוק. רמז: תחשבו על השם אריאל, רק הפוך

מערכת ice | 
שניר בורגיל בברית בנו (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של שי לי עופרי shay_lee_ofri@)
אחרי הסערות הגדולות בחייהם, ובראשן הסכסוך עם האחות ספיר בורגיל ובעלה הטרי אברהם אקלום, זוג יוצאי האח הגדול שניר בורגיל ושי לי עופרי, סוף סוף חוגגים בנחת.
באירוע הברית לבנם שהתקיים באולם האירועים אורימא בבאר שבע, נחשף גם שמו הייחודי של התינוק והוא: אלארי, היפוך של השם אריאל למי שלא שם לב וצירוף של המילה אל (ה’) וארי (אריה). השם מחליף את הכינוי שהודבק לבייבי הקטן במהלך ההריון – צבי.
הברית המרגשת, אליה הגיעו גם ספיר ואברהם, הביא את שי לי להתמוגג מבעלה ולהעלות סטורי מפרגן לבן הזוג המסור: "בעלי שלי, עמוד התווך שלי ושל אלארי. כל כך ריגשת אותי בטקס הברית! אני גאה להיות אשתך ואמא לילד שלך. יברך ה' וישמרך, יאר ה' פניו אליך, ויחונך, ישא ה' פניו אליך וישם לך שלום".   

שניר ושי לי ביום חתונתם | צילום: אורי חיון
עופרי, שנאלצה ללדת ללא אפידורל סיפרה מוקדם יותר שבעלה נאלץ לעמוד בקולות הכאב שלה: “אין לשניר חלק בגוף שלא נשכתי, את הקול שלי כולם מכירים. אז תתארו לכם איך זה היה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה