טלוויזיה

כוכב ארץ נהדרת נשבר: "נטרפתי מדאגה, מחרדה שיקרה משהו"

אוראל צברי פתח את הסטורי שלו וכתב: "לפתוח את הטלפון בבוקר ולראות את הכותרות המזעזעות האלו. אין סוף לאכזריות. לפעול להחזיר את מי שעוד אפשר להחזיר, אין לנו רגע לבזבז את החיים של האחים שלנו. תתעוררו כבר"
מערכת ice |  1
ארץ נהדרת (צילום מסך קשת 12)
אחרי שאביו של אוראל צבריכוכב ארץ נהדרת בקשת 12 וכן "שנות ה-90" ברשת 13, עבר חוויה לא פשוטה בשבוע שעבר כאשר נכנס לחדר הניתוח ועבר ניתוח לב כשבנו ביקש את התפילות של עוקביו, הוא מסתכל כעת על משפחות החטופים שגילו כי יקיריהם נרצחו בשבי על ידי חמאס ולא יכול היה שלא להגיב.
צברי פתח את הסטורי שלו וכתב: "לפתוח את הטלפון בבוקר ולראות את הכותרות המזעזעות האלו. אין סוף לאכזריות. לפעול להחזיר את מי שעוד אפשר להחזיר, אין לנו רגע לבזבז את החיים של האחים שלנו. תתעוררו כבר".

הוא המשיך: "תצילו את מי שעוד אפשר עכשיו!!!! בכל דרך אפשרית. אני לא יכול לנסות לדמיין מה עוברות המשפחות. כל שכן החטופים עצמם". הוא גם ניסה לתת את הזווית האישית שלו לסבל שעוברות משפחות של חטופים.
צברי כתב: "אלף אלפי הבדלות, כשאבא שלי עבר ניתוח מסובך של כמה שעות, נטרפתי מדאגה, מחרדה שיקרה משהו. ואז דמיינתי מה עוברות עוד רגע שנה משפחות שלמות של חטופים שחוות סבל נוראי, זה לא אנושי, והממשלה חייבת לדאוג לכל האזרחים שלה, להתעלות לגודל השעה, גם אם זה אומר שהיא תתפרק, גם אם יהיו מחירים פוליטיים, קודם כל ולפני הכל העם. אל תפקירו אותנו בבקשה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כלב יותר טוב מהשמן הזה (ל"ת)
    אילומינטי 09/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור