טלוויזיה

הסתה? זו תגובת ינון מגל לשלט מטריד בשידורי חדשות 12

איש התקשורת, ינון מגל, שיתף הלילה עם עוקביו קריאות ושלטים מסיתים בהם השתמשו המפגינים שמחו על רציחתם של ששת החטופים בשבי. במהלך ההפגנה שהתקיימה בת"א, הופיע על מסכי ערוץ 12 שלט מטריד: "השאלה אם לפיד, גנץ, גלנט וכל החבר'ה שמעו את הקריאות רוצח מהמרפסת", התריע איש התקשורת

מערכת ice | 
עמדת ערוץ 12 בהפגנה לשחרור החטופים (צילום מתוך חשבון ה-X של יונתן אוריך @jonatanu)
על פי הסרטון שמגל העלה, המפגינים שהגיעו לדרוש עסקת החזרת שבויים, הבעירו אש על הכביש באזור המחאה וצעקו: "ביבי רוצח!". מגל אף הפנה את הפוסט לפוליטיקאים מהאופוזיציה ויריבי רה"מ והשווה בין הקריאות העדכניות לאלו שנשמעו כנגד ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל מהמרפסת בכיכר ציון, בירושלים:
"השאלה אם לפיד, גנץ, גלנט וכל החבר'ה שמעו את הקריאות רוצח מהמרפסת", התריע ועקץ מגל. מגיש הפטריוטים שיתף גם תמונה מטרידה נוספת מעמדת השידור של חדשות 12 אותה העלה יונתן אוריך,  הדובר ומנהל הניו מדיה של בנימין נתניהו. על פי התיעוד, מאחורי עמדת השידור שהוצבה בקפלן, עמד מפגין עם השלט "ביבי רוצח", כשלפניו העיתונאים אמנון אברמוביץ' ומיכל פעילן והמגישה יונית לוי.
אוריך כתב בפוסט שהעלה עם התמונה לרשת X: "אין מצב שראו את השלט מהגובה הזה".
לרצף האמירות הקשות האלו מגל צירף ביממה האחרונה תיעוד של חריטת הכתובת "ביבי רוצח", על רכב בשיירת ראש הממשלה, והשווה אותו בציניות לאירוע בו השר איתמר בן גביר גנב בצעירותו את סמל הקאדליק מרכבו של רבין ז"ל, תוך שהוא מאיים שיגיע גם אליו.
"מישהו דיבר נדמה לי על איזה סמל של קדילק", כתב מגל לצד הכותבת החרוטה כנגד רה"מ נתניהו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה