טלוויזיה

חדש על המסך: כל מה שחם ומעניין בטלוויזיה השבוע

מדי שבוע נביא לכם את התכנים החדשים שעולים לשידור בסטרימינג, בפריים טיים ובכלל בשירותי התוכן שאתם צורכים בטלוויזיה. השבוע: עונה חדשה ואחרונה ל"המפקדת" וגם סדרה המספרת את סיפורו של מגזין האופנה המצליח בעולם
אפרת קרסנר | 
חדש על המסך (צילום shutterstock)
מזפזפים בין הערוצים ומחפשים המלצת צפייה? מדי שבוע נביא לכם כאן המלצות לכל הסדרות, התוכניות, הסרטים והמשדרים המעניינים שעולים לצפייה במסך הקטן. אלו ההמלצות לשבוע הקרוב.
"סוג של חסד"
מדובר ביצירה שמהווה סוג של משל בשלושה חלקים אשר עוקב אחרי אדם המנסה לקחת שליטה על חייו, שוטר מודאג שחשב שאשתו אבדה בים ולפתע היא חוזרת אך נראית אדם אחר ואישה שנחושה למצוא מישהו ספציפי עם יכולת ספציפית להיות מנהיג רוחני כביר. בביקורת על הסרט באתר Ice נכתב כי "הוא סרט שלחלוטין לא מיועד לכל אחד".
מתי? 30.8
איפה? דיסני פלוס
"המפקדת"
הדרמה הקומית המדוברת של כאן 11 בכיכובם של דור הררי, אלונה סער, גל מלכה ונועה אסטנג'לוב, חוזרת לטלוויזיה בעונה השלישית והאחרונה ותפתח בפרק בכורה כפול. העונה הקודמת הסתיימה עם ההחלטה של נועה וכפיר לדווח למשטרה הצבאית על סיפור ההטרדה והצילום של טולי. לא ברור כיצד תיפתח העונה החדשה אך אנו כן עשויים לקבל תשובות לשאלות מהעונות הקודמות.
מתי? 2.9
איפה? כאן 11
"נאשמים"
דרמת פשע מטלטלת שעוקבת בכל פרק אחרי מקרה פשע אחד מבלי שנדע אם הנאשם בו ביצע או לא ביצע את הפשע בו הוא חשוד. שידור שבועי, פרק חדש בכל יום ראשון.
מתי? 1.9
איפה? סלקום VOD
"בקרוב אצלי"
סדרת קומדיה רומנטית ישראלית שנוצרה על ידי אורי גרוס, יואב צפיר, תמר מרום ותמרה סלם ובבימויו של איתן צור. גיבורת הסדרה היא הדס טולדנו (עדי חבשוש), מפיקת חתונות המחפשת אהבה המחוזרת לפתע על ידי ארבעה גברים שונים.
מתי? 2.9
איפה? קשת 12
"המשוחרר"
עונה חדשה ושנייה לסדרה. משפחת אלכסנדר עדיין מתוסבכת. הקליניקה לטיפול של פייג' עדיין בצרות, החרדות של פין מגיעות לשיא, אדווין עדיין מנסה להתאפס על עצמו מחוץ לכלא, והיחסים בין כולם מסובכים יותר מתמיד. המשפחה זקוקה לעזרה, והגיע הזמן לקרוא לאיש מקצוע שאינו פייג'. בני המשפחה פונים ל"מאמן ריפוי קיצוני למשפחות" שפועל בניגוד לכל הכללים כדי לשחרר אותם מהבעיות, מהפצעים הישנים ומהסודות המשפחתיים שמונעים מהם להתקדם.
מתי? 31.8
איפה? דיסני פלוס
"רוקדים עם כוכבים": אירוע הגמר
לינוי אשרם ורפאל פליישמן, מאיה קיי ולוטם מדמוני, דור הררי וג'וליה שחר וטל מורד וסנה סוקול הבטיחו את מקומם באירוע הגמר של התוכנית שיתקיים בשבוע הקרוב. אנחנו מנחשים כי את המקום הראשון תתפוס (אם לא יהיו הפתעות) המתעלמת האומנותית לינוי אשרם אך מדובר ברביעייה תחרותית במיוחד ולא נתפלא אם נגלה מישהו אחר במקום הראשון.
מתי? 4.9 בשידור חי, 21:30
איפה? קשת 12
מחפשים עוד המלצות לשבועות הבאים? מדי שבוע נעדכן אתכם כאן בתאריכים ובתכנים הכי מעניינים והכי שווים שצפויים לעלות, בשביל שאתם לא תפספסו. צפייה מהנה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה