טלוויזיה

הסדרה שחיכינו לה: זה התאריך לעונה החדשה של "המפקדת"

הדרמה הקומית המדוברת של כאן 11 בכיכובן של אלונה סער, גל מלכה ונועה אסטנג'לוב, חוזרת לטלוויזיה ממש עוד מעט בעונה שלישית והאחרונה
מערכת ice |  1
כרזת עונה 2 של "המפקדת" (צילום כאן 11)
העונה החדשה של "המפקדת" בכאן 11 תעלה ממש עוד מספר שבועות על המסך הקטן.
אתמול פרסמו בכאן 11 כי התאריך הצפוי לעליית העונה החדשה הוא ב-2.9. על פי הפרסום זאת הולכת להיות העונה השלישית והאחרונה של הסדרה, שתסגור את כל קצוות העלילה.
העונה הקודמת הסתיימה עם ההחלטה של נועה וכפיר לדווח למשטרה הצבאית על סיפור ההטרדה והצילום של טולי. לא ברור כיצד תיפתח העונה החדשה אך אנו כן עשויים לקבל תשובות לשאלות מהעונות הקודמות.
"המפקדת" של כאן 11 נחשבת לאחת הסדרות המצליחות של התאגיד. ההצלחה שלה הביאה את יוצרי הסדרה להכריז על עונה שלישית עוד לפני שהעונה השנייה נגמרה. כעת, בצל מלחמת חרבות ברזל, בכאן 11 הודיעו לפני מספר חודשים בחגיגיות כי החלו הצילומים לקראת העונה השלישית של הסדרה, כאשר אלונה סער חזרה לדמותה של סג"מ נועה לויתן.
העונה החדשה צפויה להתחיל בצילומים החודש ובינתיים נחשפים שני ליהוקים חדשים - נעמי הררי ורדה קנטרוביץ'. הררי שיחקה ב"משלחת", סרטו השני של אסף סבן שמתאר את המסע לפולין של תלמידי כיתה י"א. רדה קנטרוביץ' לוהקה לעיבוד הבימתי לסרט הפולחן "בלוז לחופש הגדול".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלונה
    ציץ 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלונה זה שאת אוהבת ערבים זה עניין שלך. כולנו שמחנו שהבחור שוחרר מהשבי. אבל את אשה לא חכמה.
    סגור